Жан Филип Импарато откри дека новиот електричен модел ќе биде позициониран во Е-сегментот, поставувајќи го над Giulia

Веќе е познато дека Alfa Romeo планира да лансира куп големи електрични модели и да се пресели во повисоките сегменти, а новиот извештај од Велика Британија дава повеќе информации за еден од тие модели. Зборува за нов седан во кросовер стил кој на пазарот ќе се натпреварува со модели како BMW i5, Mercedes-Benz EQE и Audi A6 e-tron.

Во изјава за Auto Express, извршниот директор на Alfa Romeo, Жан Филип Импарато, открива дека новиот електричен модел ќе биде позициониран во Е-сегментот, поставувајќи го над Giulia, која исто така ќе се претвори во електричен седан со следната генерација.

Во однос на стилот, моделот нема да биде ограничен со традиционална каросерија на лимузина, како што навести Жан Филип Импарато: „Што е теренец? Што е седан? Што е нешто помеѓу? Предизвик е аеродинамиката, а знаејќи дека ДНК на Alfa Romeo е лимузина, и знаејќи дека потписот на Alfa е спорт, одговорот веројатно не е теренец – сакам повторно да го откријам спортскиот стил за 21 век“.

Сличен третман може да биде случајот и со наследникот на Giulia, бидејќи шефовите на Alfa Romeo постојано зборуваат за тоа како се развива каросеријата на седанот.

Бидејќи е малку поконкретен за големата Alfa, Импарато вели дека ќе донесе „високо ниво на перформанси и просторност без да ја уништи аеродинамиката“. Тие коментари сугерираат fastback силуета која неодамна стана популарна кај Stellantis, благодарение на Citroen C5 X и Peugeot 4008. Некои го нарекуваат coupe-crossover, други подигнат fastback, но заедничките карактеристики вклучуваат малку зголемен клиренс, ниско поставен изглед во споредба гломазните теренци и аеродинамична линија на покривот кон задниот дел.

Може ли дизајнерите на Alfa Romeo да излезат со сличен предлог но со италијанска ДНК? Споменатите модели на Peugeot и Citroen се базираат на проширена верзија на платформата EMP2, која е еквивалент на STLA Medium.

Сепак, новиот модел на Alfa Romeo се очекува да „седне“ на поголемата STLA Large архитектура, давајќи им на дизајнерите повеќе простор за нивната „магија“.

 

Новиот Alfa Romeo се очекува да биде претставен во САД некаде во 2027 година, а наскоро ќе следат и други пазари. Импарато признава дека примарен фокус во развојот била Северна Америка, но откри дека ќе се продава ширум светот.