Во компанијата ги сметаат за глупав тренд кој е на излезна врата

„Проблемот со екранот е што, кога ќе го исклучите, останувате со квадратна црна површина покриена со отпечатоци од прсти. Тоа не е секси“

Големите екрани во внатрешноста на автомобилот станаа незаменливи. Тешко е да се замисли нов автомобил без централен екран на допир, а повеќето автомобили ги отфрлија класичните инструменти во корист на LCD екраните со дигитални. Некои производители отидоа толку далеку што инсталираат три, четири или повеќе големи екрани во внатрешноста.

Во францускиот DS, пак, имаат сосема поинакво мислење. Нивниот шеф за дизајн, Тиери Метроз вели дека екраните на допир немаат што да бараат во внатрешноста на нивните возила и дека ќе изберат сосема поинаков пристап за дизајнирање на внатрешноста на автомобилот за да биде што е можно попрефинет и полуксузен.

„Нашата цел е да ги отстраниме сите екрани од внатрешноста на нашите идни автомобили. Проблемот со екранот е што кога ќе го исклучите, останувате со квадратна црна површина покриена со отпечатоци од прсти. Не е секси и не е многу луксузно“, вели Метроз.

Главниот дизајнер на DS на тој начин се спротиставува на трендовите кои одат кон покривање на целата предна плоча на автомобилот со екрани на допир како кај новиот Mercedes EQS со својот MBUX Hyperscreen.

„Во моментов е голем тренд да се има многу екрани, но мислам дека тоа е малку глупаво. Немањето класични предни делови, туку само голем екран не е филозофија на DS“, вели Метроз.

Сепак, дизајнерот признава дека ќе биде голем предизвик сите потребни функции и информации од екранот на допир некако поинаку да се сместат во автомобилот.

Метроз верува дека екраните се само минлива мода. Истото го чувствува и за големите маски на предниот дел на возилото кои станаа тренд во автомобилската индустрија.

„Треба да размислиме и за тоа. На електричните мотори не им треба толку многу воздух, што на дизајнерите им дава нови слободи во креирањето на предниот дел на автомобилот“, додава шефот на дизајн во DS.