Во Германија се загрижени дека се повеќе технички идентични автомобили ќе треба да пројдат низ сервис

Желбата на производителите на автомобили да заштедат пари ги тера да се потпрат на модуларни платформи и на тој начин да ги елиминираат алтернативните снабдувачи на единици и опрема. Сепак, ова се покажува како проблем во Германија, вели потпретседателот на Бундестагот – Оливер Киршер, цитиран од медиумите во оваа земја.

Според него, сè попопуларните модуларни системи се ставаат на поголем број автомобили од различни брендови и класи. Ова доведува до ситуација во која се создаваат модели на иста платформа, кои се разликуваат не само по цена и класа, туку и по позиционирање на пазарот. Соодветно на тоа, во случај на дефект на основен елемент на архитектурата, се повеќе автомобили треба да пројдат низ сервис.

Киршер дава и специфичен пример. Од безбедносни причини, само оваа година се повлечени повеќе од 700.000 автомобили во Германија, од кои 100.000 поради нарушување на еколошките норми. Поголем број од овие возила се произведени од Mercedes-Benz и Audi.

„Клиентите не треба да се потпираат само на информациите дадени од производителот, туку да ги проверат врските на моделот што сакаат да го купат со други автомобили. На овој начин, тие можат да добијат појасна идеја за користените компоненти и да знаат што да очекуваат “, вели потпретседателот на Бундестагот.