Кризата со полупроводници ги принудува производителите да преземаат радикални чекори. Одржувањето на фабричките ленти е скапо ако не се работи на нив или да се остварува профит. Затоа во Opel одлучиле да затворат една од своите фабрики до крајот на годината

Одржувањето на производствените капацитети бара многу пари, па кога фабриката не ги исполнува планираните количини на производство, трошоците се поголеми од профитот. Ова, се разбира, е поедноставување, но добро го илустрира проблемот со кој во моментов се бори преработувачката индустрија. Сето тоа поради недостаток на полупроводници кои се составен дел на посложени производи. Без малите микрочипови, честопати вредни неколку долари, автомобилите вредни стотици илјади не можат да ги напуштат производствените линии.

Кризата не штеди никого, а иднината останува неизвесна. Така, производителите почнуваат да носат радикални одлуки. Примерите ги вклучуваат Opel и германската фабрика во Ајзенах. Во четвртокот, 30 август 2021 година, брендот објави официјално соопштение за своите планови за следните месеци.

Ова покажува дека фабриката е целосно затворена и ќе остане затворена барем до крајот на годината. Доколку ситуацијата се подобри, фабриката ќе продолжи со работа на почетокот на 2022 година, иако претставниците на Opel се уште немаат одредено точен датум.

Во Ајзенах се произведуваат автомобили и хибриди со мотори со внатрешно согорување, кои засега нема да се користат на пат поради недостаток на полупроводници. 1.300 луѓе вработени во фабриката ќе бидат испратени на привремена пауза, а дел од производството ќе го преземе Stellantis.

Француско-италијанско-американскиот концерн на кој припаѓа Opel веќе го прекина производството во неколку негови фабрики. Не само во Европа, туку и во Канада. Веќе е познато дека поради кризата, производителот ќе произведе најмалку 1,4 милиони автомобили помалку од планираното.