Групацијата Volkswagen сигнализира пробив во повисоката класа со зголемување на квалитетот на своите производи.

Во тој процес, таа сака да се фокусира на значително помалку модели со постепено укинување на дури 60 проценти од возилата со мотори со внатрешно согорување во следните осум години.

Ова важно откритие доаѓа од финансискиот шеф на компанијата, Арно Антлиз, во интервју за Financial Times. 

„Клучната цел не е раст. Ние сме повеќе фокусирани на квалитетот и маржите, наместо на обемот и пазарниот удел“.

Процесот ќе биде фокусиран на европскиот пазар, каде VAG како целина има повеќе од 100 модели дистрибуирани преку бројните брендови.

Како што забележува Motor1, некои би рекле дека оваа промена е веќе во голема мера во тек со оглед на тоа што Škoda сега е приближно скапа како и нејзините еквиваленти од VW. Генерално, автомобилите што ги продава германскиот автомобилски конгломерат претрпеа значителни зголемувања на цените во последните години и се чини дека трендот ќе продолжи. Со појавувањето на сè повеќе електрични возила, логично е дека компанијата ефективно го сигнализира почетокот на крајот за автомобилите со погон на бензин и дизел.

До 2030 година ќе има многу помалку возила од VAG со мотори со внатрешно согорување, а поради се построгите регулативи за емисија на издувни гасови, најзагрозени конвенционални мотори се единиците со голем волумен, поради што W12 ќе биде исклучен до крајот на деценијата. За потсетување, Bentley до 2030 година ќе се префрли целосно на електричен погон.

Групацијата VW најверојатно ќе ја напушти трката за најголем светски производител на автомобили. Групацијата во 2021 година продаде 9.305.000 возила, додека Toyota испорача 10.495.548 возила.