Исто како што 650S беше еволуција на моделот 12C, новиот 750S ја презема импресивната основа на претходниот модел 720S, кој го заменува

Кога McLaren 720S дебитираше на салонот во Женева во 2017 година, јасно беше дека британскиот производител извлекол нешто навистина посебно. Токму затоа и големи очекувања за неговиот наследник, McLaren 750S. Сега може слободно да се каже дека тие очекувања се исполнети, бидејќи новиот модел е најлесниот и најмоќниот сериски McLaren некогаш направен.

Исто како што 650S беше еволуција на 12C, новиот 750S ги презема импресивните основи на автомобилот што го заменува и ги усовршува. Резултатот е полесен, помоќен и поатрактивен суперавтомобил, достапен во Coupe и Spider варијанти.

Главните делови се пренесени од моделот 720S. Моторот останува твин-турбо 4.0-литарски V8. ТУка е монококот од јаглеродни влакна и автомобилот ја задржува хидрауличната суспензија. Но, сè е усовршено за да се максимизира потенцијалот.

Моторот испорачува повеќе моќ од порано – сè што е можно е отстрането од шасијата, а суспензијата сега е најновиот PCC III со полесни компоненти и подобрена геометрија. Дополнително, 750S има побрз сооднос на управувањето и пумпа за помошна моќност.

Во средината на „солзе“ обликот четирилитарскиот V8 M840T мотор со две турбини. Притисокот пред оптоварување е зголемен, додека клиповите се олеснети. Вкупната моќност е 750 КС (552 kW) и 800 Nm вртежен момент. Точно, скокот на моќноста е само 4 проценти на хартија во однос на 720S, но бројките за моќност и вртежен момент сега ги засенуваат оние на P1.

Се вели дека новиот 750S е само за влакно побрз од неговиот претходник, потпомогнат од скратениот преносен сооднос во менувачот, со време од 0-100 km/h од 2,7 секунди. Потребното време од 0 до 200 km/h е 7,2 секунди, што е за 0,1 секунда побавно во варијантата Spider, а 750S стигнува до 300 km/h за 19,8 секунди.

Големото достигнување на McLaren е намалената тежина. Британскиот производител на суперавтомобили тврди дека 750S е водечки во сегментот со соодносот на моќност и тежина од 579 КС по тон – бројка што станува уште поимпресивна кога ќе се земе во предвид дека Ferrari F8 Tributo има сооднос од 500 КС по тон.

Сепак, треба да се забележи дека 750S го постигнува овој сооднос само во неговата најлесна форма. Ова е важно бидејќи 750S е достапен со голем број лесни опции. На пример, додека стандардните седишта од јаглеродни влакна се 17,5 кг полесни од оние на основниот 720S, достапни се „супер лесни“ седишта кои се дополнителни 33 проценти полесни. Друга мерка за заштеда на тежина е одржувањето на совозачкото седиште на место – додавањето на прилагодливи шини е опција.

Сепак, стандардните тркала се нови „ултра-лесни“ лиени бандажи со 10 краци кои заштедуваат дополнителни 13,8 килограми, додека дури и таблата со инструменти и шофершајбната се омекнати. Резултатот е максимална тежина од 1.281 kg, или 1.389 со сите течности за Coupe во неговата најлесна форма. Spider варијантата, која има тврд покрив кој се повлекува, тежи 1.326 килограми празна и 1.438 килограми со течности.

Новиот 750S позајмува многу дизајнерски елементи од својот претходник. Содржи ревизии и во име на изгледот и аеродинамичката ефикасност. Новото, поголемо активно задно крило ја зголемува потисната сила при големи брзини и делува како DRS систем инспириран од F1 за да го намали отпорот при забрзување.

Вратите имаат канали кои придонесуваат за севкупните способности за зрачење и ладење на 750S, а тука е и подлабокиот преден сплитер.

Apple CarPlay доаѓа како стандард, заедно со подобрена графика и подобра чувствителност на допир за централниот дисплеј. Нов додаток на централниот екран го вклучува новиот McLaren Control Launcher. MCL им овозможува на возачите да ги складираат своите омилени конфигурации на аеродинамиката, моторот, воланот и менувачот, овозможувајќи поголема персонализација на искуството во возењето.

ФОТО ГАЛЕРИЈА

Цените за европскиот пазар се веќе познати и почнуваат од околу 300.000 евра за купе и 320.000 за отворената верзија.