Новиот семафор е многу попаметен, камерата со висока резолуција и радарските сензори го мерат сообраќајот многу попрецизно од сегашните индукциски  поставени во асфалтот

Најпаметниот германски семафор е поставен во Лемг (Северна Рајна-Вестфалија) и ќе почне да го контролира сообраќајот. Треба да ја зголеми безбедноста, да да спречи минување на црвено светло, па дури и да го направи воздухот почист. Ова го ветуваат научниците од Институтот за оптроника и системска технологија во Фраунхофер

Големата слабост на сегашните семафори е што тие се засноваат на правила, објаснуваат научниците, а крутите правила не важат за сите сообраќајни ситуации. На семафорот често има црвено светло без причина, што го успорува сообраќајот.

Новиот семафор е многу попаметен, камерата и радарските сензори со висока резолуција го мерат сообраќајот многу попрецизно од сегашните индукциски поставени во асфалтот. На пример, тие снимаат не само колку автомобили во моментов чекаат на раскрсница, туку и во кои ленти се наоѓаат. Се мерат и времето на мирување и просечната брзина. Научниците објаснуваат дека оваа технологија на сензори во реално време е комбинирана со вештачка интелигенција. Ги заменува сегашните нефлексибилни правила.

Семафорот не е едноставно програмиран за црвена и зелена фаза, туку врз основа на собраните податоци учи кога е најдобро време за промена. Може да го скрати сообраќајниот метеж и времето на чекање, да ја намали бучавата, потрошувачката на гориво на возилата и загадувањето на животната средина. Семафорите би можеле да го подобрат протокот на сообраќај за 10 до 15 проценти. Паметниот семафор треба да биде корисен и за пешаците: тој ја прилагодува својата зелена фаза на времето на преминување, така што, на пример, постарите лица или лицата со посебни потреби можат безбедно да ја преминат улицата. Бројот на опасни прекршоци на возење на црвено светло може да се намали за една четвртина, времето на чекање во густ сообраќај дури за една третина…