General Motors се враќа во Европа со палета електрични возила
Американскиот General Motors официјално планира враќање на европскиот пазар, со низа на електрични возила
Очекувано, еден од главните адути на нашиот континент треба да биде електричниот Cadillac Lyriq.
GM се повлече од Европа откако ги продаде Opel и Vauxhall на PSA Group во 2017 година, иако задржа ограничена увозна операција за увоз на Cadillac и Chevrolet Corvette. Сепак, GM сега се подготвува за целосно враќање овојпат со целосно електричен состав. Планот за враќање се очекува да биде објавен на почетокот на следната година.
Иако не сака да зборува за целите или очекуваниот обем на продажба, шефот на GM Europe, Махмуд Самара, за британските медиуми вели дека тие се „уверени дека ќе бидат значаен играч“ на пазарот.
GM се обврза на целосно електричен погон ширум светот до 2035 година и инвестираше многу во развојот на новата Ultium EV платформа на која се поставени Lyriq, GMC Hummer EV и другите возила.
Самара вели дека брзото усвојување на електрични возила во Велика Британија и Европа во споредба со САД било клучен фактор во одлуката на GM да се врати.
„Со она што им треба на клиентите во Европа и она што го направивме за да ја трансформираме нашата компанија, гледаме на ова како единствена можност за нас“.
Претходните европски напори на GM претставуваа различни европски брендови, но овојпат компанијата е подготвена да го искористи своето постоечко портфолио на американски брендови. Иако GM не сака да дава детали, Cadillac најверојатно ќе биде фаворит. Извештаите исто така сугерираат дека новиот Hummer би можел да се нуди во ограничен број.
„Chevrolet е глобален бренд, Cadillac е глобален бренд, Hummer е глобален бренд, така што имаме светски брендови кои одговараат на целта. „Она што е толку убаво во возењето електричен автомобил е флексибилноста што можеме да ја испорачаме со тие платформи“, вели Самара.
Самара вели дека GM Europe добила задача да дејствува како брз старт-ап, истакнувајќи дека недостатокот на старата филијала за мотори со внатрешно согорување во Европа ќе и овозможи полесно да ги турка своите електрични модели. Ова би можело да подразбира користење на намален, онлајн модел на малопродажба, кој ќе овозможи поврат без значителни инвестиции во дилерска мрежа.