Регулативата која беше воведена пред десетина дена на целата територија на Евроазиската унија говори за укинување на увозните давачки кои претходно се пресметуваа при испорака на електричните возила

Времетраењето на увозот без царина е ограничено на период кој завршува следната година и се однесува и на правни и на физички лица.

Ова е втор обид од ваков вид да се зголеми популарноста на електричните автомобили во целна област. Првиот бран на увоз без царина беше во сила од средината на септември 2016 година до крајот на август 2017 година, но тој не ги даде посакуваните резултати, пред се заради недостаток на понуда на дополнителни сега вообичаени привилегии за клиентите.

На територијата на најголемата членка на унијата, односно Русија, сега се нудат само електрични автомобили произведени во рамките на корпорациите Renault, Porsche и Jaguar. Додека двете прво споменати компании сè уште не ги прилагодиle ценовниците во новата состојба, Jaguar веќе најави намалување на цената за I-Pace, така што сега će може да се купи со заштеда од 3.750 евра за базичниот износ од 74.500 евра. Во текот на претходната година, во Руската федерација се регистрирани 130 нови автомобили на батерии

Законодавецот очекува дека со укинувањето на царинските давачки при увоз на батериски автомобили на четири тркала ќе ги стимулира другите производители да излезат пред клиентите со свои кошници. Службените кросовери e-tron и Mercedes-Benz EQC веќе добија официјални дозволи за увоз (хомологации) (но само за контингент од 150 единици).

Евроазиската економска унија ги вклучува следниве земји: Русија, Белорусија, Казахстан, Киргистан, Ерменија, Иран и Србија.