Четири години по премиерата на родстерот BMW Z4 од генерацијата G29 и продадени 55.000 примероци, дојде време за рестилизација и затегнување на борите. 

Ако се земе во предвид дека речиси половина од продажното достигнување е поврзано со побарувачката на домашниот пазар, Германија (26%), а потоа и американскиот (17%). Тогаш воопшто не е чудно што планираното рестилизирање на родстерот е, всушност, многу скромно по обем, но затоа, носи ревидирана, побогата листа на опрема.

Главната работа се однесува на старата палета на достапни мотори. Почетното ниво на BMW Z4 sDrive20i е придвижуван од дволитарски турбо бензинец со четири цилиндри што развива 197 коњски сили и 320 Nm врвен вртежен момент, а е достапен со шест-брзински мануелен менувач (лансиран во 2019 година) или осумстепен автоматски од ЗФ.

Нема помоќна варијанта со рачен менувач. Станува збор за модификацијата на BMW sDrive30i, со истиот дволитарски мотор, но со зголемена доза на моќност (258 КС и 400 Nm), како и за моделот BMW M40i со линиска шестка која, со со помош на една турбина, исфрла до моќни 340 „коњи“ и 500 Nm максимален вртежен момент. Дополнително, за американскиот пазар моќноста на овој блок е зголемена на 387 „вратови“.

Визуелните промени се минимални. Тука е новата решетка на ладилникот со саќе со зголемени димензии и нова стилизација. Она што претходно беше достапно како дел од пакетот M Sport сега е стандард, додека линиите за опрема и стил, наречени Advantage и Sport Line, веќе не постојат.

Треба да се каже дека стандардната опрема сега веќе не вклучува бандажи со пречник од 17 инчи, туку тие сега се за бројка поголеми. Ажурирана е и палетата на достапни бои за каросеријата.

Внатрешноста не е променета. Во централната верзија, таа со индекс sDrive30i сега доаѓаат и со седишта од пакетот М, исто како и обрачот на воланот, педалите (кочница и гас), што веќе беше случај на некои пазари и претходно. Воведена е и спортска суспензија (М суспензија), како и засилени сопирачки.

Затоа, единствените визуелни и карактеристични знаци на врвната верзија на BMW Z4 M40i се сивите куќишта на ретровизорите и трапезоидните краеви на издувните цевки, со адаптивна суспензија и електронски заклучуван диференцијал.

Освежениот BMW Z4 ќе биде достапен на европскиот пазар од ноември, а цените во Германија почнуваат од 48.500 евра.