Идната „четворка“ ќе биде значително поскапа во споредба со нејзиниот помлад брат – новата генерација на Renault 5.

Иако Французите остануваат верни на планот претстојната „петка“ да биде автомобил со прифатлива цена, тоа нема да биде случај со „четворката“. Лука де Мео, шефот на Renault, на маргините од Салонот за автомобили во Минхен потврди дека Renault 4 навистина повторно ќе пристигне на пазарот, што во суштина е првата информација што лично Де Мео ја дава за овој модел.

„Четворката“ како и „петката“ ќе ја користат платформата CMF-BEV, и постои шанса тие да користат исти или слични погонски единици. Сепак, Renault 4 ќе биде член на сегментот SUV / кросовер, што веднаш ја зголемува неговата цена. Де Мео истакнува дека Renault научил многу лекции за моделите на батерии.

„Од тоа да се биде меѓу пионерите, научивме многу. Овие автомобили мора да остварат профит“, вели првиот човек на Renault, посочувајќи дека има вистина во гласините дека француската марка сe уште е во загуба со продажбата на Zoe … Тој, исто така, потврди дека новиот Renault 4 ќе има праг на премиум цена“, што значи дека ќе биде далеку поскап од „петката “.

Платформата CMF-BEV ќе донесе значителни заштеди во развојот и производството на електрични автомобили. Според официјалните податоци на брендот – трошоците за производство на Renault 5 ќе бидат 33% пониски во споредба со оние поврзани со инсталацијата на хечбекот Зое. Зборувајќи за него, Де Мео потврди дека ќе преживее на пазарот до 2024 година.

Лука де Мео истакнuva дека очекува батериите да бидат поевтини. Тој верува дека до 2025 година, ќе треба да се платат 100 долари за kWh, што ќе падне на 80 долари до 2030 година.

Што се однесува до идната генерација на „четворката“, се очекува таа да влезе на сцената за три до четири години. Лeсил Видал, шеф на одделот за дизајн на Renault, вели дека овој кросовер ќе користи и ретро дизајн со елементи од футуристички стил. Изгледа некомпатибилно, но не се сомневаме дека Renault ќе удри „во центарот“ со изгледот на моделот со ознака „четири“.