Дали инструкторите за возење ја губат работата? Повеќе нема да бидат потребни за обука и оценување на возачите
Технологијата за автономно возење ќе се користи за обука на возачите, а не како нивна замена
Пред неколку дена, General Motors поднел барање за заштита на патент за автономен систем дизајниран за обука на нови возачи. Технологијата за автономно возење ќе се користи за подучување на новите возачи додека ги учат основите на возењето на јавни патишта, но и за нивно оценување. Според Motor1.com, употребата на технологија за автономно возење ќе се користи за обука на возачи, а не за нивна замена.
General Motors го дефинира автономното возило како „возило способно да ја почувствува околината и да се движи со многу малку внесување на возачот“. Во пријавата за патент, GM сепак наведува дека може да има моменти кога возачот ќе мора да ја преземе контролата и да вози без автономна помош.
Со цел да се подготват луѓето за иднината во која ќе треба да работат заедно со нивните автономни возила, создаден е автономниот „тренер или инструктор за возачи“ на GM. Неговите предности се, меѓу другото, намалениот број на инструктори, помалите трошоци за настава и поголемата пристапност до возачите.
Постигањата на учениците ќе се мерат со различни сензори што ги користи автономното возило за возење, така што сите детали ќе бидат прецизно измерени. Врз основа на овие податоци, автомобилот може да обезбеди повратни информации во реално време за користењето на педалата за гас, сопирачката и воланот.