Дали е во право: претседателот на BMW верува дека дизајнот на новиот XM е привлечен речиси за сите
Оливер Ципсе вели дека контроверзните дизајни на M3/M4 и новиот XM ја завршиле својата работа во привлекување нови клиенти и помагање на компанијата да расте
BMW XM е само вториот самостоен модел на BMW M и веќе доби многу различни реакции од експерти и ентузијасти.
Сепак, овие поларизирани повратни информации не му пречат на производителот на автомобили од Минхен, кој не планира да ја промени дизајнерската стратегија. BMW, всушност, верува дека речиси на сите им се допаѓа како изгледа XM.
Во интервју направено при претставувањето на новите BMW Серија 7 и i7 во САД, Оливер Ципсе, извршниот директор на производителот на автомобили, вели дека екстравагантниот нов дизајнерски јазик што го користат некои од моделите на BMW останува и за дополнителните претстојни производи.
Ципсе вели дека контроверзните дизајни на дуото M3/M4 и новиот XM ја завршиле својата работа во привлекување нови клиенти и помагање на компанијата да расте.
„Ако сакате да имате модерен дизајн кој гледа напред, автоматски ќе имате контроверзи и секако дека ние го сакаме тоа. Тоа не значи дека луѓето нема да го купат и секако дека сакаме да започнеме дискусија за тоа. Овде има многу дебати, но речиси на сите им се допаѓа“.
Ципсе, исто така, открива дека новата стратегија на брендот – контроверзен дизајн кој носи повеќе клиенти – е развиена од анализа направена по генерацијата E65 од Серијата 7, дизајнирана од Крис Бангл. Иако на почетокот не беше добро примен, тој го надмина својот стилски претходник, Серијата 7 E38.
Во исто време, BMW верува дека токму контроверзноста си ја завршила работата ставајќи го името на брендот во насловите.
„Не постои такво нешто како лош публицитет, знаете. Сакам контроверзи. Ако немаме полемика, веќе знам дека е премногу лесно. Во раниот дизајн, ако немате контроверзи, тоа е грешка што ја правите. Од контроверзите добивате ангажман. Ги терате луѓето да размислуваат за тоа и да размислуваат за алтернативи“.
Сакале или не, новиот контроверзен дизајнерски јазик на BMW не е недостаток или грешка, туку дел од плановите на компанијата.
За потрадиционален пристап, ќе мора да одберете Серија 3 или Серија 5, но поегзотичните производи од Баварија секогаш ќе изгледаат поинаку.