Новото истражување спроведено од Dacia вели дека клиентите претпочитаат да се откажат од непотребната и одвишна технологија во автомобилот заради пониска цена.

Студијата, која опфатила 2.000 возачи од Велика Британија, покажала дека 76 отсто од возачите сметаат дека вишокот технологија во автомобилот може да го одвлекува вниманието, додека 61 отсто повеќе би сакале да се одлучат за возило со пониска цена, опремено само со потребната технологија.

Истражувањето исто така покажува дека една третина од возачите веруваат дека во автомобилите е вклучена премногу технологија, додека 69 отсто велат дека тоа станало премногу комплицирано. Вкупно, 78 отсто од испитаниците велат дека сакаат само технологија во возилото што ја сметаат за употреблива и корисна.

Паркинг сензори, DAB радио, Bluetooth и задна камера се едни од најкористените и најпосакуваните работи во автомобилот.

Студијата доаѓа откако менаџерот за производство на Dacia, Андреа Гвинеја, на неодамнешниот автосалон во Минхен изјави дека романската компанија ќе ги задржи цените ниски со заобиколување на „непотребните“ технологии.

„Клиентите не се подготвени да плаќаат дополнително за напредна технологија“, вели таа. „Тие не сакаат работи што не им се корисни. Стратегијата на нашиот бренд е да се фокусира на она што е суштинско без да биде досадно; сакаме да имаме суштински работи на „кул“ начин“.

Нискобуџетната подружница на Renault, исто така, вели дека нема да биде во потрага по „ѕвезди“ во тестирањето на Euro NCAP, но ќе ја задржи својата репутација на производител на автомобили со прифатлива цена, што е во согласност со сè построгите прописи.

„Можеме да бидеме во чекор со технологијата“, вели Гвинеја, „но секогаш гледаме на цената со едно око.

Секогаш обрнуваме внимание на рамнотежата при изборот кои системи да ги имплементираме во автомобилите. Немаме премногу комплицирани или бескорисни работи, бидејќи не сакаме да трошиме пари на нивниот развој и соодветно да ги зголемиме цените на возилата“.

Минатиот месец Dacia објави дека новиот Duster, кој треба да се појави на сцената во 2024 година, ќе ја следи истата стратегија, нудејќи „многу добар сооднос цена-перформанси“, и покрај воведувањето на хибриден погон.