Сите планирани примероци веќе го нашле патот до своите нови сопственици

Ако претходникот EB110 е реткост во издание од 126 примероци, што да се каже за оваа новина која е планиран во тираж од само десет примероци. И не само тоа, планот за производство вели дека производството ќе трае цели пет години, односно планираниот ритам за испорака е само два примероци годишно.

И она што го прави овој модел посебен, покрај оригиналниот дизајн, е секако моторот – 8.0 W16. Поточно, погонот од Chiron е преработен, а резултатот на тоа е плус 100 КС или вкупно 1.600 КС. Дополнителната моќност значи дека до стотка ќе стигнува за 2,4 секунди, до 200 km/h за 6,1 секунда, а до 300 km/h седум секунди подоцна. И така, до максималните 380 km/h.

Материјалот за некои делови од возилото е заменет, метал со карбон, па така на крајот е добиено 20 килограми помалку споредено со Chiron.

Шефот на Bugatti, Стефан Винкелман, на премиерата во Pebble Beach изјави дека подобрата специфична моќност и модификациите значат дека оваа новина има подобра управливост, односно е многу подинамична. 

Несомнено, дизајнот инспириран од 110-та е хит, особено затоа што тие морало да се почитуваат високо-технолошките барања за погонот. Сложената мрежа за внесување свеж воздух морала да се вклопи во надворешниот дизајн, а единствениот дел што нема врска со класиката од 90-тите е задниот крај. Севкупно, во Bugatti може да бидат задоволни од позитивните критики на експертите. На крајот на краиштата, моделот е распродаден и тоа е единственото нешто што е важно на крајот од денот.

ФОТО ГАЛЕРИЈА