Деталите се оскудни, но Nissan моментално работи на хибридна и електрична верзија на „спортистот“ кој би можел да го наследи GT-R

Кога станува збор за спортски автомобили кои го носат беџот на Nissan, GT-R е кралот. Угледната платформа се покажа како еден од најуспешните „спортисти“ во историјата, со еден од најпознатите мотори кои некогаш биле ставени под хауба. Но, ерата на електрификација започна, а Nissan гледа кон природниот наследник со погон на батерии.

Хироши Тамура во Nissan работи со GT-R уште од својата 18-та година, така што беше сосема природно да стане шеф на производната линија (и на крајот да се повлече). Сепак, дури ни Тамура не беше сигурен дека Nissan GT-R и Z на крајот ќе завршат пред електрификација кога се соочи со ова прашање претходно оваа година. Но, сега е јасно: Nissan во иднина ќе лансира електрифицирана верзија на спортскиот автомобил.

„Постои многу важна визија во Европа за Nissan. Тоа е околу срцето на овој нов автомобил“, вели извршниот директор на Nismо, Такао Катагири, во интервју за Autocar. „Значи, единственото нешто што можам да кажам е да почекаме. Ќе претставиме многу возбудлив модел на пазарот во Велика Британија под марката Nismo“.

Додека коментарите на Катагири беа конкретно за Велика Британија, тој исто така изјави дека Nissan планира прво да го лансира автомобилот во Јапонија. После тоа, производителот на автомобили ќе го пушти моделот во продажба и во Европа и во САД. Не е јасно како точно Nissan ја планира стратегијата за лансирање на својот нов спортски автомобил, но врз основа на употребата на уникатниот збор „модел“ од страна на Катагири, се чини дека Nissan можеби во овој момент има планови за едно возило ориентирано кон перформанси.

Историски гледано, Nissan ги подели своите возила со перформанси на два модели изградени на две различни основни архитектури. Nissan Z, на пример, е изграден на платформата на Front Midship (FM), додека GT-R е изграден на спортски подобрена верзија на FM платформата позната како Premium Midship (PM).

Сепак, едно е јасно: Nissan планира да лансира возило со комбинација на погонски единици. Катагири за Autocar потврди дека Nissan планира да лансира „комбинација“ на хибридни и EV модели на својот нов спортски автомобил, иако не е јасно дали Nissan ќе ги лансира двата во исто време или дали ќе биде потребно време за да развие батериска технологија за погонски склоп за целосно електричен спортски автомобил.

Сега, најголемиот предвидлив проблем е дали производителот на автомобили може да го донесе своето возило на пазарот доволно брзо за да биде конкурентен. Производителите ширум светот ги забрзуваат програмите за електрични возила за да обезбедат брза транзиција кон батериско напојување. Спортските автомобили, сепак, сè уште се непрофитабилни, барем во споредба со кросоверите кои заработуваат пари.

Се чини дека Nissan ја игра долгата игра во име на solid-state батериите, кои, секако, имаат свои предности. Ако Nissan успее правилно да го изведе овој подвиг, може да се покаже дека нуди значителна предност за потрошувачите кои бараат спортски автомобил со брзо полнење.