Берлин, сепак, останува отворен за бензинците и дизелите
Берлин сака да го намали сообраќајот на автомобили до крајот на деценијата и да се прилагоди на велосипедистите и пешаците
Вакво сценарио е предвидено со урбанистичкиот план за развој на мобилност и транспорт од страна на локалната шефица на администрацијата за транспорт Регина Гинтер, кој беше одобрен од Парламентот. Сепак, политичарката не успеа со својот план да го затвори градот за автомобили со дизел и бензински мотори.
Градскиот план предвидува зголемување на учеството на автобуси, возови, пешаци и велосипеди од денешните 74 проценти на најмалку 82 проценти во 2030 година и на сметка на сообраќајот на автомобили. Подетално, 23 проценти треба го сочинуваат велосипедски сообраќај, 29 проценти локален јавен превоз и 30 проценти сообраќај за пешаци.
За да се постигнат овие цели, просторот на патиштата ќе биде прераспределен, така што областите што претходно биле резервирани за паркирани автомобили ќе имаат корист од другите учесници во сообраќајот, објави Гинтер. Сепак, планот предизвика спор меѓу коалициските партнери околу зоната каде што ќе бидат забранети дизел и бензински возила. Гинтер се борела да се дозволат без емисија на штетни гасови да се возат во рамките на прстенот С-Бан до 2030 година, а целиот Берлин до 2035 година.
Во новиот план за урбанистички развој веќе не се споменуваат годишни бројки. Според берлинските медиуми, одлуката не успеала поради ветото на партијата СПД, која е дел од владејачкото мнозинство.