Audi прерано ќе се откаже од теренецот Q2, бидејќи малиот кросовер ќе биде укинат по само една генерација

Од друга страна, хечбекот наречен А1 ќе ја доживее истата судбина затоа што баварската марка со четири прстени ќе им даде приоритет на поголемите и поскапи автомобили. Каде е А3 во таа приказна?

Извршниот директор на Audi, Маркус Дисман, изјави дека компактната лимузина и хечбек ќе имаат иднина како воведни модели во палетата на брендот Инголштад, што ќе се случи по укинувањето на гореспоменатите A1 и Q2. Во суштина, Disman вели дека A3 ќе се појави како воведен модел, односно семејство на модели базирани на овој модел.

Не е јасно дали мисле на Sportback и Sedan и/или на еден од тие два каросериски стилови комбинирани со кросоверот наречен Q3. Кросоверот во овој сегмент секако ќе постои бидејќи Cupra Terramar прикажан пред неколку дена ќе се произведува во истата фабрика во Ѓер, Унгарија, заедно со братот близнак (Q3) од следната итерација.

Главниот шеф на Audi не навлегува во детали во која насока ќе се движи A3, но логиката вели дека ќе се нуди исклучиво како EV. Германската луксузна марка веќе објави дека нејзиниот последен нов автомобил со мотор со внатрешно согорување ќе биде лансиран во 2025 година. Во меѓувреме, актуелната четврта генерација на моделот А3 беше претставена во мај 2020 година, па очигледно ќе опстои во производство до 2027 година, или нешто слично. Во тој момент, сите нови Audi модели ќе бидат исклучиво електрични.

Mercedes, исто така, ќе го намали бројот на компактни модели од седум на четири, додека во неодамнешниот извештај се шпекулира дека некои од малите возила на BMW со термички модор се во опасност. Се чини дека големата германска премиум тројка, како и обично во меѓусебен договор, постепено го префрла фокусот на поголемите возила, бидејќи иако се продаваат во помал број, обезбедуваат многу повисоки стапки на профит.