Американскиот Consumer Reports состави листа на возила од кои клиентите не се задоволни
Consumer Reports, помеѓу останатото, прави редовни анкети меѓу своите читатели, барајќи информации за различни теми поврзани со автомобилите.
Генерално, производителите на автомобили сакаат да бидат рангирани на листите за најдобри, иако оваа колекција на најдобри од најлошите во однос на задоволството нема да одат во корист никому.
Десетте споменати возила кај нивните сопственици предизвикале нивните сопственици да почувствуваат дека нешто недостасува, а најлошо е оценета Toyota C-HR. Според извештаите на потрошувачите, резултатите се засноваат на одговори поврзани со над 300.000 возила, покривајќи цела низа параметри. Треба да се има на ум дека незадоволството од нешто не подразбира и непоузданост или слаби перформанси, иако таквите работи може или не мора да бидат фактор.
Каењето од купувачите поради купувањето исто така може да игра улога, иако таквото каење ретко постои само по себе, без влијание на некој надворешен фактор. Без оглед на причината, во продолжение краток список на автомобили од кои клиентите не се задоволни. Со само еден исклучок (Kia Forte), сите возила на листата се американски и јапонски марки. Само два производители (Jeep и Infiniti) имаат повеќе од еден модел на листата.
Оценката го претставува процентот на купувачи кои велат дека повторно би го купиле предметното возило. Интересно е што возилата во горниот дел од листата имаат речиси идентични резултати, при што работите се влошуваат во долниот дел од истата.
Модел | резултат (процент) | рангирање |
Kia Forte | 47% | 10 |
Cadillac XT4 | 47% | 9 |
Jeep Renegade | 46% | 8 |
Jeep Compass | 46% | 7 |
Infiniti QX50 | 46% | 6 |
Nissan Rogue Sport | 42% | 5 |
Infiniti Q50 | 40% | 4 |
Chevrolet Trax | 37% | 3 |
Ford EcoSport | 30% | 2 |
Toyota C-HR | 29% | 1 |
Целосна анализа на резултатите од оваа студија, вклучувајќи подлабоко навлегување во одредени параметри, е достапна на веб порталот на Consumer Reports.