Consumer Reports, помеѓу останатото, прави редовни анкети меѓу своите читатели, барајќи информации за различни теми поврзани со автомобилите.

 

Генерално, производителите на автомобили сакаат да бидат рангирани на листите за најдобри, иако оваа колекција на најдобри од најлошите во однос на задоволството нема да одат во корист никому.

Десетте споменати возила кај нивните сопственици предизвикале нивните сопственици да почувствуваат дека нешто недостасува, а најлошо е оценета Toyota C-HR. Според извештаите на потрошувачите, резултатите се засноваат на одговори поврзани со над 300.000 возила, покривајќи цела низа параметри. Треба да се има на ум дека незадоволството од нешто не подразбира и непоузданост или слаби перформанси, иако таквите работи може или не мора да бидат фактор.

Каењето од купувачите поради купувањето исто така може да игра улога, иако таквото каење ретко постои само по себе, без влијание на некој надворешен фактор. Без оглед на причината, во продолжение краток список на автомобили од кои клиентите не се задоволни. Со само еден исклучок (Kia Forte), сите возила на листата се американски и јапонски марки. Само два производители (Jeep и Infiniti) имаат повеќе од еден модел на листата.

Оценката го претставува процентот на купувачи кои велат дека повторно би го купиле предметното возило. Интересно е што возилата во горниот дел од листата имаат речиси идентични резултати, при што работите се влошуваат во долниот дел од истата.

Модел резултат (процент) рангирање
Kia Forte 47% 10
Cadillac XT4 47% 9
Jeep Renegade 46% 8
Jeep Compass 46% 7
Infiniti QX50 46% 6
Nissan Rogue Sport 42% 5
Infiniti Q50 40% 4
Chevrolet Trax 37% 3
Ford EcoSport 30% 2
Toyota C-HR 29% 1

Целосна анализа на резултатите од оваа студија, вклучувајќи подлабоко навлегување во одредени параметри, е достапна на веб порталот на Consumer Reports.