Audi во Белгија започна со производство на Q8 e-tron од следната генерација
Првите примероци од новиот Audi Q8 e-tron почнаа да се симнуваат од производната лента во фабриката во Брисел.
Со темелниот фејслифт на теренецот e-tron, Audi одлучи не само да го ревидира изгледот и технологијата на возилото, туку и да му даде нова сјајна табличка со име, за подобро да се вклопи во линијата.
„Со својата зголемена ефикасност и опсег, како и неговиот префинет дизајн, новиот Audi Q8 e-tron дава силна изјава за електромобилноста“, вели Герд Вокер, шеф на производство и логистика во Audi.
Со ажурирањето, Audi ја зголеми големината на основната батерија на електричниот модел за 29 проценти, од 69 kWh на 89 kWh. Ова му дава досег на SUV моделот до 491 km во обична каросерија и 505 km во поелегантната каросерија Sportback.
Достапен е и поголем пакет батерии од 106 kWh, што му дава досег на SUV моделот до 582 km, а на Sportback до 600 km. Во духот на врвни перформанси, како што е SQ8 e-tron, неговите двојни електрични мотори произведуваат 503 КС (370 kW) и 973 Nm вртежен момент.
Колку и да е Audi возбуден за подобрувањата во перформансите, брендот е повозбуден поради тоа што електричниот SUV е сертифициран како јаглеродно неутрален. Ова е благодарение на фабриката во Белгија, каде што се произведува. Фабриката користи зелена енергија од 2012 година и неодамна додаде 107.000 квадратни метри соларни панели на нејзиниот покрив. Се на се, системот произведува 9.000 мегават часови енергија секоја година, што би било доволно за полнење на 90.000 Q8 e-tron единици.
Од мај, фабриката користи само товарни возови со еколошки погон за да ги внесува и изнесува работите од фабриката, а снабдувачот на батериски ќелии на Audi треба да користи обновлива енергија за производство на батериите за Q8 e-tron.
„Патот по кој оди Audi ги зачувува ресурсите и ја забрзува нашата трансформација“, вели Вокер. „Искуството стекнато во Брисел од 2018 година може да се користи на локации ширум Audi Group“.
Книгите за нарачки за новоименуваниот електричен теренец се отворени на некои европски пазари, а во продажните салони се очекува на крајот на февруари.