Пожарите во електричните автомобили се ретки, но со новиот патент развиен од Audi, се чини дека нивните денови се избројани со револуционерен, но едноставен интегриран систем за заштита од пожари

Пожарот на автомобил е еден од најголемите проблеми со кои може да се соочи возачот. Пожарите во електричните автомобили ретко се гледаат, но привлекуваат големо внимание бидејќи резултатот обично е долготрајна хемиска реакција која тешко се гаси. Повеќето од нив почнуваат од прегревање или проблеми со внатрешната батерија и обично се шират толку брзо што често е предоцна додека да пристигнат пожарникарите. Сепак, се чини дека на овој проблем деновите му се одброени благодарение на патентот што Audi, систем против пожар кој дејствува брзо за да спречи понатамошна штета.

Во електричните автомобили, борбата со пламен е мала корист бидејќи речиси 100% од времето пожарот е предизвикан од проблем во батеријата. Затоа инженерите на Audi поднеле барање за патент за внатрешен систем за гаснење. Комплексно решение, но во исто време толку логично што е многу тешко да се разбере како не се мислело порано. Се состои од неколку елементи, од кои главни се детекторот за чад и самата опрема за гаснење, како и разни сервисни цевки.

Детекторот за чад и температура ќе биде првата безбедносна бариера. Кога сензорите ќе откријат присуство на чад и вишок температура на батеријата, тие ќе издадат предупредување што ќе го активира апаратот за гаснење пожар. Audi одлучил да не користи вода за гаснење на пожарот, туку апарат за гаснење со сув прав кој го задушува пламенот бидејќи не користи кислород, кој би продолжил да го шири огнот. Значи, брзо и ефикасно. Возачот ќе добие предупредување за пожарот и автомобилот безбедно ќе застане за да може возачот да ги повика надлежните органи.

Во моментов е поднесен само патент, иако не би било чудно доколку евентуално се воведе како суштински елемент во следните електрични модели. На крајот на денот, придобивките што може да ги донесе ги надминуваат ризиците што со себе ги носи невклучувањето.