Време е за електричниот Peugeot e-308!
Peugeot ја стартува целосната електрификација на компактниот сегмент.
Француската марка веќе има две plug-in хибридни верзии во новата генерација на моделот 308, па дојде ред и на „електричарот“ да се појави на пазарот.
Новите Peugeot e-308 и e-308 SW го имаат ониј ист спортски и елегантен дизајн како и верзиите со мотори со внатрешно согорување и PHEV, истакнувајќи ја големата решетка што го зафаќа предниот дел, иако дизајнот на затворените доводи за воздух на браникот се разликува во споредба со другите верзии.
Покрај тоа, 18-инчните алуминиумски тркала се специфични за оваа верзија. Задниот дел е практично непроменет во споредба со PHEV верзиите, освен соодветниот амблем на задната врата на e-308.
Големи разлики помеѓу новиот Peugeot e-308 и конвенционалните верзии нема и во внатрешноста, освен информациите што ги прикажуваат два големи дигитални екрани кои ја зафаќаат контролната табла и централната конзола, од кои вториот е 10 инчен. Peugeot e-308 ќе има целосна стандардна опрема поради неговиот електричен статус, поврзан со нивоата „Allure“ и „GT“, односно греење на воланот, апликацијата MyPeugeot, 18-инчни алуминиумски тркала, Faros Matrix LED светла, прилагодлив темпомат со функцијата Stop & Go, предупредување за заден вкрстен сообраќај, следење на објекти во слепата точка (во радиус до 75 метри)…
Од Peugeot велат дека ниту еден од овие два модели не загубил ништо во внатрешниот простор или волумен на товарниот дел, благодарение на платформата EMP2. Ова е малку чудно бидејќи PHEV верзијата има помал волумен на багажникот од обичните верзии, така што веројатно е дека нивото на простор и багажен простор останува на нивото на PHEV верзијата.
Двата модели се опремени со преден електричен мотор со максимална моќност од 156 коњски сили, напојуван од батерија со нето капацитет од 51 kWh, чиј хемиски состав се состои од никел, манган и кобалт, а кој нуди максимален опсег од 400 километри, и може да се полни на брзи полначи со моќност до 100 kW.
Се вели дека на e-308 му требаат само 25 минути за да поврати 80% од вкупниот капацитет на батеријата, користејќи го најмоќниот полнач. Дополнително, e-308 има и избирач на режим на возење – „ECO“, „NORMAL“, „SPORT“ и „BRAKE“. Тие првенствено служат за управување со потрошувачката на енергија, а последниот е за сопирање без сопирачки и полнење на батеријата додека возите.
За нешто повеќе за карактеристиките, како и цените, ќе треба уште малку да се почека, но она што со сигурност се знае е дека новиот Peugeot e-308 во продажба ќе биде пуштен во средината на 2023 година, така што има уште неколку месеци за да дознаете повеќе за цените и карактеристиките.