Според Bloomberg, фабриката има цел распоред за работниците и вклучува многу седење со мали паузи за вежбање некаде помеѓу

Работниците во фабриката на Volkswagen во Шангај се затворени во фабриката поради новиот локдаун предизвикан од новиот бран на коронавирус што ги спречува да се вратат во своите домови.

Volkswagen беше принуден да ја затвори фабриката во Шангај поради екстремно строгата кинеска коронавирус политика поради зголемениот број на случаи. Иако портпаролот на Volkswagen China не одговорил веднаш на коментар, работниците првично доброволно се пријавиле да останат во фабриката за да може да се продолжи со работа. Сепак, растечкиот број на нови коронавирус случаи ги спречило да се вратат дома, па морале да останат во фабриката.

Според Bloomberg, фабриката има цел распоред за работниците и вклучува многу седење со мали паузи за вежбање некаде помеѓу. Денот започнува со задолжителен тест за коронавирус и брзо прошетка низ фабриката во 10 часот, а работниците потоа добиваат двочасовна пауза од 11 до 13 часот. Остатокот од попладневните часови го поминуваат гледајќи филмови и играјќи карти. Во 16 часот започнува кардио тренингот, пред вечера, туширање и гледање нови филмови. Компанијата има воспоставено и доброволно собирање смет.

Но Volkswagen не е единствениот производител со проблеми поради локдаунот во Кина. Tesla, исто така, мораше да ја затвори својата фабрика во Шангај на 28 март, а заедничкото вложување на Volkswagen со групацијата FAW во провинцијата Џилин исто така беше на пауза. Слично како и Volkswagen постапил и General Motors, каде работниците живеат, работат и спијат на фабричкиот под. Според генералниот секретар на кинеската автомобилска асоцијација, Куи Донгшу, заклучувањето во Кина се очекува да доведе до производна казна од околу 20 проценти за производителите на автомобили.