Производството веќе започна во фабриката во Касино, Италија, а првите испораки на главните пазари на ЕУ се очекуваат на почетокот на втората половина од годинава

Maserati Grecale Modena

По долгата тизер кампања, Maserati официјално го претстави својот целосно нов теренец Grecale. За новиот модел на Maserati барем до сега се знаеше, освен дека е за „еден број помал“ теренец од постоечкиот Levante, многу важен модел за марката, а на терен ќе се соочи со ривали во горниот премиум сегмент како Porsche Macan, Jaguar F-Pace или Range Rover Velar.

Новиот италијански теренец користи модифицирана верзија на платформата Giorgio на која веќе се поставени Alfa Romeo Giulia и Stelvio, што звучи ветувачки кога се во прашање динамиката на возењето и спортските перформанси, кои во еден, дури и SUV Maserati, се разбира дека не треба да недостасуваат.

Grecale, која според добрата куќна традиција е именуван по силниот североисточен ветер од Медитеранот со должина од 4,85 метри, е за 15 сантиметри пократок од Levante. Меѓуоскиното растојание е добри 2,90 метри, па просторот во кабината е дарежлив – Италијанците ветуваат најголем простор во класата и волумен на багажникот од 535 до 570 литри, во зависност од перформансите.

Maserati Grecale Trofeo

Maserati има предвидено три варијанти: стартниот мотор е 48-волти благ хибриден 2.0-литарски турбо со четири цилиндри (300 КС и 450 Nm) и помоќна верзија со 330 КС и 450 Nm, додека најмоќниот мотор во понудата е 3.0-литарскиот V6 twin-turbo бензинец познат од спортското купе MC20 и располага со 530 КС и 620 Nm. Овде, меѓутоа, нема систем за подмачкување со сув картер и има 100 КС помала моќност.

Сите модели на Grecale доаѓаат стандардно со погон на сите тркала и 8-брзински автоматски менувач. Во однос на опремата и моторизацијата, Италијанците линијата ја замислиле со „базниот Grecale GT, помоќната верзија на 48-волтниот благ хибрид се нарекува Grecale Modena, а најмоќниот модел е наречен Grecale Trofeo. Моделот Modena секогаш има механичка блокада, а Trofeo електронска блокада на диференцијал.

Варијантите Modena и Trofeo се за 34 милиметри пошироки назад од GT, а стандардно многу атрактивниот типичен изглед на Maserati со голема маска на ладилникот и трозабец, добива аеродинамичен пакет со црна решетка на ладилникот, поголеми бандажи, Brembo сопирачки и разни други атрактивни. надградби.

Maserati Grecale Trofeo

Верзијата GT има стандардна суспензија, моделот Modena е прилагодлив, а воздушната суспензија стандардно доаѓа со верзијата Trofeo. Во Maserati, тие самостојно го развиле VDCM (Vehicle Dynamic Control Module), електронски модул за вмрежување на сите системи за динамика на возењето. Овој централен контролен систем сега ја контролира целосната динамика на возилото, предвидливо наместо реактивно.

Според Maserati, разликата помеѓу одредени режими на возење ќе биде многу изразена, а во Grecale има пет за избор: Comfort, GT, Sport, Corsa (само во Trofeо) и Offroad. Maserati најавува и целосно електричен Grecale кој ќе добие додаток наречен Folgore (молња).

Ќе располага со технологија со 400 волтна технологија од батерија со 105 kWh, а според Maserati моделот е способен „да произведе 800 Nm вртежен момент“. Електричната верзија на Grecale се очекува да биде лансирана во втората половина на 2023 година.

Maserati Grecale Trofeo

Кога станува збор за инфо-забавниот систем, Grecale користи целосно ново развиен систем базиран на Android. Физичките прекинувачи се речиси целосно елиминирани, а покрај дигиталниот дисплеј на инструментите, има опционален head-up дисплеј и 12,3-инчен infotainment дисплеј (најголем досега во Maserati). Има и еден помал, 8,8-инчен екран за контрола на климата, како и за патниците на задните седишта. Традиционалниот аналоген часовник на Maserati во центарот на пилотската кабина сега е практично дигитално реинтерпретиран, и не само што покажува време, туку и одговара на гласовните команди.

Во Grecale истовремено може да се полнат два паметни телефони можат да се поврзат истовремено преку Bluetooth, а Apple CarPlay и Android Auto се стандардни. Исто така, можно е да се контактира автомобилот од дома преку паметен телефон, паметен часовник или виртуелен асистент (Alexa или Google Assistant).

Италијанскиот производител Sonus faber нуди три нивоа на аудио системи, а најдоброто што се нуди е 3D опкружувачки звук систем со 21 звучник и моќност од 1000 вати.

Maserati досега нема дадено никакви информации за видот и опсегот на електронските системи за помош при возење.

Модел

Grecale GT Grecale Modena Grecale Trofeo

Моќност

221 kW / 300 КС 243 kW / 330 КС 390 kW / 530 КС

Врт.момент

450 Nm 450 Nm

620 Nm

0-100 km/h

5,6 секунди 5,3 секунди 3,8 секунди

0-200 km/h

23,7 секунди 21,9 секунди

13,8 секунди

Макс.брзина

240 km/h 240 km/h

285 km/h

Маса 1.870 kg 1.895 kg

2.027 kg

Потрошувачка 8,7-9,2 литри 8,8-9,3 литри

11,2 литри

CO2 198-208 g / km 199-210 g / km

253 g / km

ФОТО ГАЛЕРИЈА

[useyourdrive dir=”1wLVT5Xg318EZqCFC1JZwmDwLl5UDTsSF” maxheight=”480px” mode=”gallery” viewrole=”administrator|editor|author|contributor|subscriber|guest” downloadrole=”all” showfolders=”0″ showsharelink=”1″ showrefreshbutton=”0″ search=”0″ showbreadcrumb=”0″]

Производството веќе започна во фабриката во Касино, Италија, а првите испораки на главните пазари на ЕУ се очекуваат на почетокот на втората половина од годинава, кога ќе бидат познати и цените.