Големи планови: Cupra најавува два нови електрични модели, сака да ја удвои продажбата оваа година
Cupra го најави „Metahype“ просторот во Metaverse и новото тркачко искуство „Cupra2“ кое комбинира реален и виртуелен свет
Cupra ја прослави својата четврта годишнина од постоењето како засебен бренд со објавување на плановите за тековната година под име „Cupra x 2“. Производителот на автомобили ќе претстави два нови електрични модели, со цел двојно да ја зголеми продажбата, сообраќајот и глобалната мрежа. Cupra најави и „Metahype“ простор во Metaverse и ново тркачко искуство „Cupra2“ што ги комбинира реалниот и виртуелниот свет.
Почнувајќи од новите модели, целосно електричниот Cupra Tavascan треба да пристигне во 2024 година, а потоа и сериската верзија на концептот UrbanRebel 2025. Се очекува двата модели да се базираат на различни верзии на платформата MEB, а Tavascan да биде сестрински модел на Volkswagen ID. 4, додека UrbanRebel ќе биде тесно поврзан со претстојниот VW ID.2. Моделите ќе се приклучат на новиот Cupra Born електричен асортиман на производителот и на постоечките Leon, Ateca и Formentor.
Дополнително, производителот на автомобили планира да ја удвои мрежата Cupra Specialists и Cupra City Garages, во потрага по повеќе потенцијални клиенти и двојно зголемување на продажбата во 2022 година. Минатата година, Cupra продала 79.300 единици, што е за 189 отсто повеќе од 2020 година.
„Пред четири години многумина се сомневаа во нас, но ние никогаш не се сомневавме во себе. Оваа година уште еднаш ќе докажеме дека ништо не може да го спречи нашиот незапирлив импулс“, вели Вејн Грифитс, извршен директор на Cupra.
Во однос на технологијата „Metahype“, тоа е поглед на Cupra на Metaverse. Опишан е како простор на импресивни искуства во виртуелна реалност каде што брендовите, стартапите и креаторите на содржини ќе можат да бидат домаќини на различни настани. Активностите ќе вклучуваат презентација на NFT, дигитални и физички производи и стриминг содржина.
Metahype не е единствениот дигитален проект што Cupra го најави бидејќи брендот наскоро ќе го лансира Cupra2 Experience, овозможувајќи им на корисниците да комбинираат реални и виртуелни трки.
„Со нашиот целосно електричен UrbanRebel, на светот му го даваме Cupra2 Experience, уникатно тркачко искуство каде она што го возите е реално, но она што го гледате е виртуелно“, вели Антонино Лабате, директор за стратегија, развој на бизнис и операции на Cupra, додавајќи дека се подготвени да го размрдаат мотоспорт форматот.