Постоењето и искористувањето на технологијата на производство на мотори со внатрешно согорување има свој суден ден во деловните планови на Opel 

Затоа, идејата на менаџментот на споменатата германска марка лежи во електрификацијата на целата понуда на возила. Еден од чекорите во таа насока подразбира дека секој поединечен модел од гамта на Германците ќе добие електрична варијанта во следните две години. Почнувајќи од 2028 година, секој нов Opel ќе се напојува со употреба на електрични генератори.

Производителот на автомобили од Риселсхајм сака да ја збогати палетата на производи на четири тркала со логото на брендот кое симболизира „скршена молња“. Идејата е само еден фрагмент од сеопфатниот план што кулминира во гореспоменатата 2028 година, вели извршниот директор на Opel, Уве Хохшурц, за Augsburger Allgemeine. 

„Благодарение на правната рамка што ја наметнуваат структурите на политичките елити, јасно е дека моторите со внатрешно согорување, поточно технологијата за нивно производство, имаат датум на истекување на рокот на употреба“.

Поконкретно, Opel сака да ја зголеми автономијата и да ја подобри брзината на полнење на батериите на електричните возила од сопствената гама. 

„Работиме на тоа да му овозможиме на Opel да апсорбира и задржи онолку електрична енергија во батериите за една минута колку што би било доволно за да помине 32 километри“, вели Хохшурц. „Ценам дека, како Opel, ќе можеме да го постигнеме ова некаде кон средината на оваа деценија“.

Германската компанија веќе испорачува електрични возила кои се побрзи од нејзините браќа со мотори со внатрешно согорување, вели Хохшурц. 

„Значи, дефицитарните микропроцесори кои ги добиваме, пред се ги вградуваме во електрични возила“. 

Така Opel сака да придонесе за брзиот раст на електричните возила во вкупната флота на автомобили што крстарат по домашните патишта и оние во Европа.