Mercedes го користи под-брендот Maybach за да ја означи најлуксузната верзија на седанот од S-класата. Сега и Audi тргна по истиот пат, оживувајќи го веќе заборавеното име Horch

Веќе подолго време се шушкаше за оваа верзија на најголемиот седан на Audi, а кога сите помислиja дека веројатно нема да има ништо од таа работа, еве го!

Точно, го има, но со една многу важна забелешка. Тука е за да биде понуден на кинескиот пазар. Менаџментот на германската марка ја донело соодветната одлука, не само затоа што кинескиот пазар е најголем во светот, туку и затоа што е приоритетен пазар за основната лимузина Audi A8. Повеќе од 60% од вкупниот број на произведени копии на предводникот на Audi носат кинески регистарски таблички!

Оригиналната компанија Horch е основана од инженерот и претприемач Аугуст Хорч. Работел од 1899 до 1904 година, а компанијата го добила неговото име и почнала да произведува автомобили. Самата марка Horch била активна од 1904 до 1942 година, додека во текот на 1930-тите се здобила со репутација за, на социјалните скалила, високо позиционирана клиентела и мотори со осум цилиндри.

Но, во 1932 година, Horch се спојува со Audi, DKW и Wanderer, што резултира со создавање на Auto Union AG. Така е создадено и логото на новоформираната компанија, односно некако природно било да се прикажат четири поврзани, испреплетени прстени, што е симбол на препознатливоста на Audi.

Од 1955 до 1958 година, компанијата ги произведува моделите Horch P240 во старата фабрика во градот Цвикау, но кога остатоците од концернот Auto Union стануваат сопственост на Daimler-Benz, употребата на историската марка е напуштена. Тогаш Auto Union е купен од Volkswagen во 1964 година.

Затоа марката Horch остана во сопственост на Daimler до 1980-тите, кога повторно е продадена на Volkswagen, но марката лежи како неискористен потенцијал. До денес…

Новиот седан Audi A8L Horch е развиен како дел од новото семејство на рестилизираниот седан А8, па видливи се новите предни групи со дополнителни агли на дното и различен браник на тој дел од возилото. Сето тоа ќе го видиме на освежениот модел А8, чија премиера се очекува многу наскоро.

Но, она што ќе остане како карактеристика на верзијата Horch, се однесува на тркалата, кои вклучуваат фелни со дијаметар од 20 инчи, решетки на ладилникот со исправени столбови и богат декор направен од материјал кој асоцира на хром. Дополнително, логото H може да се види и на задните врати и центарот на тркалата.

Главната карактеристика на топ верзија на германскиот седан е тоа што нејзиното тело е издолжено за 130 милиметри, што се должи на поимпресивното меѓуоскино растојание. Должината на седанот на тој начин достигнува огромни 5.450 милиметри, што е сепак нешто помалку од она што го нуди Mercedes Maybach верзијата Ѕ-класата (5.469 mm).

Но, ако се знае дека Maybach се разликува од оригиналната S-класа по модифицираните отвори за задните врати и задните кровни столбови, креаторите на верзијата Horch се ограничиле на продолжување на задните врати со идентични столбови. Веќе за базната верзија се достапни ласерски-фосфорни фарови и панорамски стаклен покрив заедно, со многу други додатоци.

Секако, Horch се нуди само во варијанта која ја краси престижен ентериер. Назад има засебни и електрично управувани седишта, кои се вентилирани, а нудат и можност за масажа. Има и масивен централен тунел со држачи за чаши и дополнителна опција за ладење на пијалок во нив. Конзолата е украсена со екран на допир, додека околу патникот има скапоцена кожа и дрвени облоги, со напомена дека дрвото е од племенита сорта.

За жал, надежите на многу фанови на Audi се закопани. Овде станува збор за за оние кои сонуваа да видат мотор во конфигурацијата W12 под хаубата на овој луксузен седан. Уште полошо, на почетокот Horch нема да може да смета ниту на V8. Од пазарна гледна точка, тоа е сосема разумна одлука на конструкторите, бидејќи Кинезите не ги интересираат таквите верзии, односно погонски групи.

Така, Audi A8L Horch засега се нуди само во комбинација со бензински V6 мотор, има зафатнина од три литри и благодарение на турбо-асистенцијата развива 340 коњски сили. Менувачот е осумстепен автоматски, додека погонот е на сите четири тркала.

За крај треба да се каже дека фабриката во Германија ќе биде задолжена за производство на модификации означени со Horch, додека продажбата на пазарот во Народна Република Кина ќе започне во одреден момент откако новитетот јавно ќе биде изложен на ставовите на Азијците и другите кои ќе го посетат ноемврискиот автосалон во Гвангжу.