Тиктокерите се позаинтересирани за спортски автомобили отколку за кросовери и SUV модели
TikTok стана хит кога станува збор за социјални мрежи ширум светот, па не е изненадување што производителите на автомобили ја анализираат ситуацијата. Засега, убедливо најуспешен е BMW
Дик Ловет, дилер на автомобили од Велика Британија, ги анализирал хаштаговите во кои се споменуваат брендови на луксузни автомобили, по што ги броеше прегледите на нив. Хаштагите поврзани со БМВ имаат постигнато 22 милијарди прегледи од 15 јуни годинава.
Тоа е двојно повеќе од следната најпопуларна марка на TikTok и е резултат на сопствената интеракција на BMW со апликацијата. Во 2019 година, BMW го започна # предизвикот1 на ТикТок и Инстаграм, предизвикувајќи ги корисниците да танцуваат на музиката од Биг Гигантика и да ја вклучат нивната Серија 1 во танцот.
„ТикТок е уште еден многу динамичен и меѓународно брзо растечки канал за социјализација што го користиме за промовирање на брендот BMW, прислушкувајќи ја младата, дигитално паметна целна група“, вели Јорг Погенпол, глобален виш директор за дигитален маркетинг на BMW.
Веднаш зад BMW е Audi, со 9,3 милијарди прегледи. Моделот ТТ најчесто се споменува со 5,5 милијарди прегледи. Сепак, на BMW и Audi не им се придружува третиот германски производител на премиум автомобили – Mercedes. Имено, од Mercedes нема никаква трага на осумте најдобри листи, како воопшто да не се обрнувало внимание на апликацијата за млади.
Уште еден резултат од истражувањето на Ловет е дека автомобилите што најчесто се споменуваат не се кросовер односно SUV модели. Трите омилени BMW се М4, М3 и М2, а на скалилата се појавува само еден SUV Ауди, на 10-то место – Q7. Најпопуларните Jaguar, кои се на трето место според производителите, се XE, XF и F-Type.
Porsche е на четвртото место, и изненадува тоа што покрај трите најгледани модели, двајца се теренци – Macan и Cayenne, додека Panamera е најпопуларното Porsche на TikTok.