Fiat престави виртуелно тест-возење со цел да искусите како е да се вози Abarth автомобил, за жал само за Британците

Спортскиот оддел на Fiat стана првиот производител на автомобили кој лансира виртуелно тест возење за своите нови модели.

Спортскиот бренд на италијанскиот производител на автомобили на потенцијалните купувачи ќе им испрати VR очила со кои тие ќе можат „да уживаат во возбудата која ја носи возењето на модел на Abarth од удобноста и безбедноста на нивниот дом“. Од Компанијата велат дека ваквите тест возења ќе им овозможат на клиентите и на нивните семејства „целосно имерзивна и возбудлива алтернатива“ на вистинското возење.

Скоро сите компании им овозможуваат на клиентите можност да „кликнат и да го земат својот автомобил“, при што клиентот нарачува нов автомобил преку Интернет, а го зема кај дилерот. Предавањето на клучевите се врши надвор со социјална дистанца. Оваа најава од брендот Abarth ја подигнува прилагодливоста на дилерите за време на карантински мерки на ново ниво.

Дистрибутерот на Abarth ја доставува Abarth кутијата пред прагот на клиентот, која вклучува VR очила со снимено „тест возење“, како и пар слушалки од Bose и брошура за возилото и сите информации за продажбата.

Единствениот модел кој моментално е достапен за домашно тест возење е ограниченото издание Abarth 595 Scorpionero кое чини 24.399 евра.

Виртуелна обиколка на корисникот води на возење до Северен Велс преку многи свиоци до варовничкиот рт Голема Орма, бреговите на езерото Лин Огвен до кратко патување низ песокот на плажата Black Rock Sands.