Иако честопати критикувани за нереални акциони сцени, несомнено е дека филмската франшиза „Брзи и бесни“ остави голем белег во автомобилската и филмската индустрија

Досега се емитувани осум дела, деветтиот пристигнува следната година, а се планираат уште два (најверојатно еден поделен во два дела) пред да заврши целата приказна. Во секој од нив фокусот беше пред се на фантастичните автомобили со многу модификации.

Ова особено се однесува на првите неколку делови каде што се појавија релативно евтини модели на четири тркала како што се Honda Civic, Mitsubishi Eclipse, Acura Integra, Volkswagen Jetta и слично.

Но, рекордот по бројот на автомобили во лична сопственост, кои не се ништо друго, туку копии на возила од франшизата, дефинитивно го држи Канаѓанецот Хорхе Акоста, жител на Едмонтон. Неговата колекција моментално брои 24 примероци, со уште 11 во моментов во фаза на модификација за да изгледаат како на малите екрани.

Акоста вели дека колекцијата започнал да ја составува пред само три години, а неговиот омилен автомобил е зелениот Mitsubishi Eclipse од 1995 година управуван од Пол Вокер. Од тогаш, колекцијата се зголемила само до тој степен што Канаѓанецот бил принуден да купи поголем хангар надвор од градот каде ќе ги паркира своите „миленици“.

Тој особено ја фали својата сопруга, која му дозволила да се занимава со ова хоби, но споменува дека дури и таа има свои граници и не е сигурен дека ќе му дозволи да продолжи да купува откако ќе ја надмине бројката од 35 возила.

Во разговор со медиумите, Акоста вели дека тој всушност купувал голем број возила во Јапонија, а потоа ги препродавал за повеќе пари и на тој начин можел да си го дозволи ова скапо хоби кое му носи толку многу радост. Во прилог му оди и релативно благиот канадски закон за увоз на класични автомобили, така што возилото треба да има само 15 години пред да се смета за таканаречен „олдтајмер“.

На прашањето колку се автентични автомобилите, Акоста вели дека негов личен пријател е Крег Либерман, кој е вработен како технички директор на франшизата „Брзи и бесни“ и има целосна контрола над тоа кои автомобили ќе се појавуваат на малите екрани. Ова му дало шанса на Акоста да ја поседува техничката документација и да подготви идентична копија, но во исто време тој признава дека понекогаш не сака да се определи за одредена модификација ако не му се допаѓа.

На пример, Mitsubishi Lancer Evolution од третиот дел од филмот бил преработен со погон на задните тркала за полесно дрифтање, додека Acosta го задржал погонот на сите тркала. Во серијалот Вин Дизел возеше црн Dodge Charger од 1970 година, но Канаѓанецот решил да користи модел кој е две години помлад за основа, бидејќи тој дизајнерски стил повеќе му се допаѓал.

Како и да е, уживајте во приложените фотографии, а Акоста додава дека следниот пат колекцијата ќе биде побогата за уште неколку култни модели како што се Dodge Challenger, Volkswagen Touran, Buick Grand National, Honda S2000 и Ford Gran Torino.