Зимата и акумулаторите: Исклучете ги повеќето потрошувачи на електрична енергија при стартување на возилото!
Повеќето алтернатори со вклучени сите електрични уреди во возилото, побрзо ќе го досегнат својот лимит, така што повеќе нема да го полнат акумулаторот
Зимата доаѓа, а со тоа и традиционално проблеми со акумулаторите. Студот и влажноста собираат дел од енергијата, па секое палење на возилото со постар акумулатор е еден вид лотарија. Ниските температури ги забавуваат сите хемиски реакции во акумулаторот, а со тоа и перформансите. Исто така, ладниот мотор и погустото моторно масло бараат повеќе енергија. Советот е да се обидете да исклучите што повеќе потрошувачи на енергија при стартување на возилото. Само пумпата за гориво, односно инјекторите и системот за управување со моторот користат околу 400 вати електрична енергија. Вентилацијата и климатизацијата трошат до 500 вати, а дури 1000 вати можат да трошат светлата, радио уредот и греењето, греачот на задниот прозорец… Повеќето алтернатори ќе ја достигнат својата граница со вклучени сите уреди и повеќе нема да ја полнат батеријата – т.е. ќе се испразни.
Повеќето алтернатори со вклучени сите електрични уреди во возилото, побрзо ќе го досегнат својот лимит, така што повеќе нема да го полнат акумулаторот
Големата потрошувачка на електрична енергија влијае и на потрошувачката на гориво, 100 вати – 0,1 литар гориво.
За да спречите губење на енергија и нерамномерно полнење и празнење на акумулаторот, проверете ги стегите и половите – кои, доколку се оксидирани, може лесно да се исчистат со шмиргла, а потоа со мека крпа и секако да ги премачкате со машинска маст или вазелин. Исто така, ако знаете повеќе, можете да ги извадите приклучоците и да го проверите нивото на електролит во акумулаторот. Ако е малку, додадете дестилирана вода.