Затегање на борите за Mazda MX-5 / ФОТО
Семејството на легендарниот спортист од Јапонија поминал низ процес на рестилизација
Mazda MX-5 во матичната земја се продава под името Mazda Roadster, а за да опстане и се избори со изобилството на родстери и купе родстери, направени се одредени промени, иако ги нема многу, кои се однесуваат пред се на нови нијанси за бојата на каросеријата, мек преклопен покрив и материјалите за доработка во патничката кабина.
Иако можеби не звучи така од најавата, со ова затегнување на борите доаѓа една многу важна новина, а се однесува на воведувањето на системот KPC (Kinematic Posture Control) кој може да се преведе како кинематска контрола на држењето на телото.
Станува збор за електронски систем чија задача е да го спречи и намали нивото на занесување во кривините. Всушност, тоа е софтверски додаток на електронскиот систем за контрола на стабилноста, па како таков не носи никакви нови компоненти и контролни единици.
Електрониката на автомобилот ја одредува разликата во брзината на вртење на тркалата лево и десно, па имајќи ја предвид брзината на возилото, ја одредуваат силата што ќе се примени при вештачки индуцирано сопирање на саканата точка. Сите нови модели на Roadster во иднина ќе бидат опремени со овој нов додаток.
Со оваа рестилизација пристигнува уште една интересна иновација. Семејството на овој модел е збогатено со модификација наречена Mazda Roadster 990S. Дизајнирана е како најлесниот член на семејството, кој е и најориентиран кон возачката радост.
Сепак, само името и презентацијата на оваа верзија го носат зрно на итрина. Имено, во името се споменува индикаторот 990, кој е ознака која се однесува на масата на празно возило, а всушност не се разликува од онаа што е карактеристична за основната верзија на Roadster S. Како и да е, инженерите од Хирошима навистина работеле на дистрибуција на масата на возилото на оние компоненти кои „не се ротираат“.
Верзијата со индексот 990S се потпира на тркала кои се со фелни од лесна лиена легура со дијаметар од 16 инчи. Секоја од нив е полесна од стандардна за околу 800 грама, што носи вкупна заштеда во тежина од 3,2 килограми. Сепак, возилото не е полесно бидејќи помоќните сопирачки на Brembo се многу потешки во оваа верзија, што е предизвикано од дисковите со поголем дијаметар, но и од четири клипните клешти поставени на предната оска на овој мал Азиец.
Покрај опишаните модификации, Mazda Roadster 990S бил предмет на работа и за експертите за системот за суспензија, системот за управување и поставките на моторот, иако под хаубата останал истиот мотор како стандард. Станува збор за атмосферска бензинска погонска единица со 132 коњски сили и работен волумен од 1,5 литри.
Што се однесува до визуелните специфики, треба да се споменат и црно обоените клешти на сопирачките, заедно со сините рамки на отворите за вентилација. Ваквите примероци ќе се нудат само со мек преклопен покрив, рачен менувач и најскромна палета на опрема. Цената во Јапонија започнува од 25.300 американски долари и како таква е помалку популарна од онаа што се бара за основната верзија намалена за 2 до 3 илјади амеракански банкноти.
[useyourdrive dir=”1i4PlQfIN8d5DQlIVbuBwemnVMOnJOO9s” maxheight=”480px” mode=”gallery” viewrole=”administrator|editor|author|contributor|subscriber|guest” downloadrole=”all” showfolders=”0″ showsharelink=”1″ showrefreshbutton=”0″ search=”0″ showbreadcrumb=”0″]
Освежената гама во продавниците ќе се појави во средината на јануари, со најава дека Mazda MX-5 подоцна ќе се појави и на други пазари покрај домашниот.