Организаторите на Саемот за автомобили во Токио се чини дека ја пронашле добитната формула за негов опстанок

Во последните неколку години, автомобилските саеми или салони постепено го изгубија значењето, и веќе не е доволно само да се доносат автомобили во халите за да се привлече маса на луѓе.

Поради се помалата посетеност, големите автомобилски марки губат интерес и ги прескокнуваат големите настани, затоа што за  нив е поевтино да го промовираат својот нов модел на посебно организиран настан.

Пред само еден месец, престижниот саем во Франкфурт го посетиле само 560,000 луѓе, што е скоро половина споредено со 2015 година.

Сепак, само 30 дена подоцна, од Токио доаѓа запрепастувачка информација дека саемските хали ги посетиле повеќе од 1.300.000 луѓе за само 12 дена!

Ова е далеку од рекордот од 1991 година кога Авто-саемот во Токио бил домаќин на 2,02 милиони луѓе, но повторно тоа е огромна бројка со оглед на тековните околности.

Организаторите се соочиле со голем број проблеми, вклучително и ограничен изложбен простор заради подготовките за Олимпијадата следната година, па затоа помеѓу одредени хали за превоз биле користени и автобуси.

Покрај тоа, од големите производители на саемот биле присутни само Mercedes-Benz i Renault, пред се заради солидарноста со нивните јапонски сојузници Nissan и Mitsubishi.

Масата во Токио е привлечена со многу слободни активности во градот, додека бесплатен влез е даван на средношколците и на помладите посетители кои пристигнувале со автобус како да се на училишно патување.

Јапонците организирале и други настани, како што се настап на музички, групи, е-спорт турнири, трки со беспилотни летала, автомобилски дрифт демонстрации.

Според се, Токио се чини дека ја пронашол вистинската формула за успех на автосалонот.