Тунелот ќе има три сообраќајни ленти во секоја насока и посебен дел за велосипедистите во согласност со сите безбедносни стандарди

Околу белгискиот град Антверпен се гради по нкои работи специјална обиколница. Дел од неа ќе биде и подводен тунел, кој ќе биде поставен на дното на реката Шелдт. Структон, специјална градежна компанија, ќе изгради „потопен“ тунел долг 1,8 километри под реката Шелт.

Компанијата ќе развие осум елементи за тунелот. Финансиските детали за договорот не се откриени. Тунелот Шелдт ќе се состои од тунел на копно и потопен тунел. Секој потопен елемент ќе биде со димензии 160 m x 42 m x 10 m и тежок околу 60.000 тони. Елементите на тунелот ќе бидат изградени во пристаништето Зебриж, а потоа ќе бидат однесени во Антверпен преку Северното Море и западниот дел на Шелдт.

Тунелот ќе има три сообраќајни ленти во секоја насока и посебен дел за велосипедисти и пешаци во согласност со сите безбедносни стандарди. Овој тунел треба да биде пуштен во употреба во 2024 година.