Автомобилот е еден од главните дебитанти на локално организираниот саем за автомобили кој се одржува во кинескиот град Шенжен. Но, овде станува збор за светска премиера!

Покрај тоа што новитетот сигурно ќе се нуди на територијата на Народна Република Кина, кросоверот Honda ZR-V ќе се продава и во Европа, Јапонија и другите светски региони, а ќе се појави и на северноамериканскиот континент. под името Honda HR-V. Иако верзиите на новиот адут на јапонскиот бренд на различни пазари ќе доаѓаат со прилагодени „пердуви“, во основа се има добар увид во идејата за глобално семејство на модели наречено ZR-V.

Моделот ZR-V е сосема нов термин за Honda. Ако се погледне прикажаното возило во однос на димензиите, тогаш мора да се каже дека кросоверот е близок до Mazda CX-5 или ривалскиот Mitsubishi Eclipse Cross. Што се однесува до позицијата во опсегот на Honda, тогаш ZR-V се наоѓа некаде помеѓу моделот HR-V (инаку долг 4.330 mm) и сегашниот CR-V (долг 4.631 mm). 

Сепак, должината на новиот теренец е 4.568 mm, додека ширината е на ниво од 1.840 mm, а висината на ниво од 1.621 mm.

Моделот се заснова на платформата за патнички автомобил која сите ја сакаат и се нарекува Honda Civic, така што нуди и потпирање од типот мултилинк на задната оска. Сепак, меѓу оските има помалку милиметри отколку во споменатото возило, па наместо 2.736, се нудат 2.655 mm.

Honda ZR-V во Кина е достапна само со погон на предните тркала, иако на други пазари ќе се појави и во изданија кои имаат интегрирано погонско решение. Веќе од основниот пакет на опрема се добива ЛЕД осветлување во предните светлосни групи, додека изборот на тркала се сведува на единици кои интегрираат бандажи со дијаметар од 17 или 18 инчи.

Роднинските врски што ги врзуваат ZR-V и Civic се очигледни кога ќе се погледне просторот во патничката кабина. Предниот панел на кросоверот обезбедува слична архитектура со компактна централна конзола и отвори за вентилација кои се комбинирани во една линија.

Кросоверот има виртуелна инструментација со екран кој нуди 10,2 инчи дијагонално, додека таблетот кој служи во комплексот мултимедијални содржини има 10,1 инчи по таа „оска“.

Но, затоа централниот тунел на теренецот е сосема уникатен, па нуди понизок „под“ и USB порти, сместени од страните на истиот. Honda ZR-V му овозможува на сопственикот да има електрично прилагодливи предни седишта, панорамски подвижен покрив и прилагодлив темпомат. Тука се и електронските асистенти во случај да ви затребаат во некоја off-road (лесна) авантура, како и при спуштање по стрмна падина.

Дебитантската верзија го нуди истиот погон како и често споменатиот Civic. Инсталиран е турбополнач со четири цилиндри со зафатнина од еден и пол литри. Познато е дека развива 182 коњски сили со 240 Nm максимален вртежен момент. Спарен е со континуирана трансмисија од типот CVT.

Максималната брзина на овој кросовер не е мала и изнесува 192 km/h. Идентични единици се очекуваат во понудата и за Американците, додека за Европјаните и Јапонците ќе има хибридна модификација.

Новата Honda ZR-V ќе се составува во Кина во заедничкото вложување наречено GAC Honda, додека почетокот на продажбата е најавен за втората половина на 2022 година. Верзиите за другите важни пазари ќе бидат демистифицирани подоцна.