По недостигот на чипови, автомобилската индустрија би можела да се соочи со недостиг на авто стакло во тековната криза во синџирот на снабдување со која моментално се соочува светот. Според The ​​Wall Street Journal (WSJ), западната автомобилска индустрија е многу загрижена за ситуацијата, а Volkswagen, наводно, веќе трупа прозорци и шофершајбни

Проблемот е што производството на стакло бара многу енергија, поточно природен гас. Со руската инвазија на Украина, купувањето природен гас од Русија ја „храни“ нејзината воена машинерија, а тоа не е опција за западот.

Но, проблемот е што германската индустрија во голема мера се потпира на рускиот гас. Во Германија или во источноевропските земји се произведуваат повеќе автомобилски компоненти, на кои или им е потребен истиот извор на енергија или се премногу блиску до војната за да бидат погодени од неа на еден или друг начин.

Според The ​​Wall Street Journal, неправењето стакло значи увезување на она што им е потребно од земји кои не се соочуваат со енергетската криза во толку голема мера. Во зависност од тоа каде се произведува стаклото, цената на стаклото може да биде многу повисока од цената на деловите произведени локално, што потоа ќе ја зголеми цената на автомобилот.

Имајќи предвид дека недостигот на стакло би бил суштински поврзан со енергетската криза, би можело да биде потешко да се реши отколку проблемот со полупроводниците. Сè зависи од наоѓање други извори на природен гас освен Русија или други извори на енергија, како што е нуклеарната енергија.

Германија веќе соопшти дека нема да ги промени своите планови за затворање на последните нуклеарни централи, така што во перспектива уште повеќе работи кои зависат од енергија би станале потешки за производство, а со тоа и поскапи.