Нов проблем за европската автомобилска индустрија: Дали недостатокот на магнезиум ќе предизвика голема криза?!
Сега се поставува и прашањето за тоа што можат европските влади да направат на краток рок за да се осигураат дека автомобилската индустрија нема да запре?
Покрај недостигот на компјутерски чипови, сега постои и закана од недостаток на магнезиум што создава ризик дека целата автомобилска индустрија едноставно ќе застане.
Кина се соочува со сериозен недостиг на енергија. Кинезите се најголеми производители на магнезиум и моментално произведуваат само мала количина за извоз. Различни тела алармираат бидејќи останува доволно магнезиум за најмногу два месеци. Магнезиумот главно се користи во автомобилската индустрија за производство на алуминиум. Алуминиумот е идеален за делови кои мора да имаат мала тежина, но сепак цврста конструкција. Во суштина, без алуминиум ниту еден автомобил нема да излезе од производните ленти.
Кина во моментов е најголемиот производител на магнезиум во светот. Повеќе од 85% од светското производство е во рацете на оваа економска велесила. Речиси половина од кинеското производство е наменето за европскиот пазар, кој го користи речиси целиот доставен магнезиум за производство на алуминиум. Кина не би била Кина доколку не ја искористи целосно оваа монополска позиција. Меѓутоа, Кина во моментов се соочува со сериозен недостиг на енергија. Како резултат на тоа, 35 од 50-те фабрики во градот Јулин, одговорни за најголемиот дел од производството на магнезиум, мора да останат затворени. Останатите 15 фабрики добиле налог да го преполоват производството! Како резултат на тоа, Кина во моментов може да ги задоволи потребите само во нејзините граници.
Состојбата на американскиот пазар на автомобили е нешто подобра. Самата Америка е производител на магнезиум, па недостигот помалку ги погодува. Недостатокот на магнезиум особено ќе влијае на европските производители на автомобили. Затоа и се повикуваат европските влади брзо да дејствуваат и политички да делуваат. А таа политика треба да се фокусира на зголемување на производството на магнезиум во европските граници. Ова ја намалува зависноста од кинеските производители. „Европски алуминиум“ укажува дека доколку наскоро не се преземат мерки, во рок од два месеци ќе има сериозен недостиг на алуминиум. Како резултат на тоа, различни индустрии, вклучувајќи ја и автомобилската индустрија, ќе мора сериозно да го намалат производството, а во најлош случај дури и да затворат.
Сега прашањето е што можат европските влади да направат на краток рок за да се осигураат дека автомобилската индустрија нема да запре? Во секој случај, акумулирањето на залихите на она што е сеуште достапно не е опција, бидејќи магнезиумот сам по себе е суровина која е многу чувствителна на оксидација.