Lancia се подготвува да претстави три нови модели во следните шест години, вклучително Ypsilon кој пристигнува во 2024 година, Aurelia во 2026 година и Delta кој треба да се појави во 2028 година. Меѓу нив, Aurelia ќе биде најголемото откритие за италијанската марка во однос на каросеријата, со историското име што ќе се користи за целосно електричниот кросовер

Оваа приказна вклучува шпекулативни рендери на Lancia Aurelia од Jean Francois Hubert/SB-Medien за Carscoops, кои не се поврзани со или одобрени од Lancia.

Шпекулативниот рендер ја прикажува Aurelia со фастбек кросовер силуета слична на Peugeot 408 и Citroen C5 X. Независниот уметник моделот го замислил со помалку агресивен, но полуксузен изглед, кој вклучува дизајнерски знаци од минатите модели на Lancia.

Однапред, Aurelia добива осветлена решетка ветена од Жан-Пјер Плуе, новиот шеф на дизајнот на Lancia, во комбинација со LED фарови во облик на бадем слични на оние на концептот Fulvia од 2003 година. Другите карактеристики вклучуваат широк отвори за воздух на браникот, дискретна пластична облога околу браниците и на страничните прагови, мускулести браници и, се разбира, елегантна линија на покривот.

Внатрешноста ќе биде инспирирана од иконските модели и италијанскиот мебел, светли тапацири и ретро дезени. Извршниот директор на Lancia, Лука Наполитано, откри дека тие се насочени кон Mercedes, па затоа треба да очекуваме висококвалитетни материјали и подобрен квалитет на изработка.

На технолошки план, како и секој модерен премиум модел, Aurelia ќе ги содржи сите предности од понудата на Stellantis. Пакетот најверојатно ќе ги вклучи најновите случувања во системите ADAS до 2026 година и софистицираната инфозабава која е важна продажна точка за овој сегмент. Lancia неодамна го објави својот иден интерфејс наречен „SALA“ (Sound, Air, Light, Augmented), кој ќе му овозможи на возачот да го контролира аудио системот, амбиенталното осветлување и контролата на климата.

Додека другите фастбек кросовери на Stellantis со слична големина се базираат на платформата EMP2, Aurelia најверојатно ќе ја користи поновата STLA Medium архитектура. Судејќи според позиционирањето на марката, поставувањето на шасијата најверојатно ќе се фокусира на удобноста наместо на спортското управување.

Според Stellantis, STLA Medium ќе нуди опсег до 700 km кога се комбинира со поголем пакет батерии кој се движи помеѓу 87-104 kWh. Архитектурата ќе биде компатибилна со еден или два електрични мотори, кои ќе произведуваат помеѓу 204 КС (150 kW) и 449 КС (330 kW).