Ако возите со релативно празен резервоар, пумпата за гориво ќе почне да собира нечистотија на дното на резервоарот, а потоа следат проблеми

Денес, точењето полн резервоар гориво во возилото е се поголем предизвик за многумина поради дивеењето на цените на горивата, па не чуди што се почесто возачите на бензинска станица велат „точи за 500, 1000… денари“.

Понекогаш станува збор и само за недостаток на време или наша комција за (не)полнење полн резервоар, а обично се полни до врв пред долго патување.

Сепак, таквата практика не е добра, а тоа секако го знаат повеќето искусни возачи, бидејќи имањето повеќе гориво во резервоарот на вашиот автомобил е всушност поважно отколку што мислите, и не се работи само за проблем со резервоарот, туку и за општото „ здравје“ на вашиот автомобил.

Во исто време, колку е постар автомобилот, толку е поголем проблемот поради абењето и чувствителноста на компонентите. Едноставно, возењето најчесто „на резерва“ или „во близина на црвено“ не е најдобра практика.

Затоа е важно да се разбере како функционира врската резервоар за гориво-мотор. Имено, резервоарот за гориво вклучува пумпа која е поврзана со системот за палење. Пумпата се загрева додека работи, а кога е „потопена“ во горивото во резервоарот, таа делува на неа како средство за ладење за да нема прегревање. Ако имате помалку од една четвртина гориво во „резервоарот“, пумпата многу се загрева повеќе и индиректно ќе откаже пред нејзиниот „краен рок“.

Покрај тоа, возењето со претежно празен резервоар за гориво создава кондензација на внатрешните ѕидови на резервоарот. Овој феномен го разредува горивото и предизвикува ‘рѓа. Ова дополнително води до други проблеми. Ако возите со релативно празен резервоар, пумпата за гориво ќе почне да ја собира целата нечистотија од дното на резервоарот. Ова вклучува талог од валкано гориво и кондензација од резервоарот што може да ја оштети пумпата за гориво.

Значи, додека имате барем една четвртина од резервоарот, целиот систем функционира правилно. Филтерот не се загрева, моторот не работи тешко, а се заедно помага за поголема километража. Одржувањето на четвртина од резервоарот полн ќе го продолжи животниот век на компонентите на системот за гориво. 

Можеби е време да се откажете од навиката да ја користите последната капка гориво за да се натерате да дополните.