Кој ја плаќа разликата во цената? „Трошоците за производство на електрични возила се за 50% повисоки од оние бензинците“
„Ако очекува профит, тоа е трошок кој производителот на автомобили не може целосно да го покрие или да го пренесе на клиентите“
Четвртиот производител на автомобили во светот и втор во Европа, создаден со спојувањето на италијанско-американскиот Fiat-Chrysler и француската групација PSA, најави повеќе од 30 милијарди долари инвестиции во електрификација до 2025 година.
Моментално во гамата на Stellantis има 19 целосно електрични и 15 plug-in хибридни модели, а иако неодамна предупреди на ризикот од префрлање на електрична енергија и ги обвини политичарите дека ја наметнуваат електрификацијата, извршниот директор на Групацијата. Карлос Таварес, открива дека бројот на електрични модели ќе расте.
Според пишувањето на Motortrend, за време на годишниот деловен извештај за работењето на компанијата, Таварес открил дека групацијата ќе продолжи да произведува автомобили напојувани од мотори со внатрешно согорување и ја истакнал високата цена за производство на електричните модели.
„Производството на електрично возило чини 40 до 50 отсто повеќе од модел кој се придвижува со мотор со внатрешно согорување“, тврди Таварес.
Кој тогаш ја плаќа разликата во цената?
„Ако очекува профит, тоа е трошок кој автомобилскиот производител не може целосно да го покрие или да го пренесе на клиентите. Stellantis е 30 проценти поефикасен од повеќето конкуренти, но нашиот план е да ги намалиме внатрешните трошоци и да се пазариме со големите добавувачи кои држат околу 85 проценти од синџирот што нè снабдува со делови“, заклучува Таварес.
Сегашната понуда на Stellantis во Европа вклучува електрифицирани верзии на Fiat 500, Opel Corsa, Mokka and Rocks-е, Citroen C4 и Ami, DS3 Crossback, Peugeot 208 и 2008 година и голем број други комерцијални возила.
Претходно оваа година, Stellantis ги награди своите работници во Америка со бонус од 14.670 долари.