Еве три начини за откривање на овој сериозен проблем

Моторот е срцето на секој автомобил и затоа неговата состојба е многу важна. Покрај тоа, поправањето на погонската единица секогаш е скапо. Често се случува некое лице да купи половен автомобил во кој моторот работи непречено, без да прави бучава, но има чад од издувните гасови. Во еден момент, како и да е, ќе се открие дека моторот троши многу масло.

Се разбира, ова не го спречува автомобилот да вози некое време, но тогаш проблемите почнуваат да се продлабочуваат. Неопходно е, на пример, да се отстрани катализаторот. Но, како може да се знае дали моторот троши масло и со тоа да се заштеди при набавка на ваков автомобил?

Постојат неколку начини, а идеално е купувачот да биде присутен лично на стартот на моторот по долг престој во место. Кога автомобилот стартува, може да излезе сив чад од ауспухот. Потоа гасовите ќе станат безбојни, но токму ова е сигнал дека моторот на овој автомобил троши масло.

Вториот начин е да се отвори капачето, преку кое се става масло во моторот. Поминете со прст низ грлото и ако е чисто, тогаш сè е во ред. Меѓутоа, ако има траги од прљавштинина прстот, скоро сигурно постои проблем со моторот.

За третиот начин се потребни две лица – едното седи зад воланот и го пали моторот, а другиот ја гледа издувната цевка. Оној на возачкото седиште притиска на педалата за гас до 3000 вртежи во минута и држи 30 секунди, а потоа целосно го отпушта педалот. Во овој момент, сив чад може да излезе од ауспухот, што е доказ дека моторот троши повеќе масло.