Со оглед на тоа што брзо се наближува промената на годишните времиња, Nissan открива дека европските возачи можеби не се подготвени за зима како што мислат, пред се не за суровите услови за возење предизвикани од мраз и снег

Според истражувањето неодамна нарачано од Nissan, 36% од европските возачи не се чувствуваат подготвени за зимско возење оваа година, а повеќе од една четвртина (27%) велат дека не разбираат или користат дополнителни безбедносни карактеристики за зимско возење во нивните автомобили.

Како што часовниците се враќаат наназад, сигнализирајќи пократки денови и неизбежно влошување на времето, возачите ќе поминуваат повеќе време зад воланот во темница, правејќи ги утринските и вечерните патувања на работа или посетата на пријатели или роднини попредизвикувачки. За повеќе од половина од европските возачи, овие предизвици веќе се причина за загриженост.

Поточно, дури 55% од нив признаваат дека се нервозни поради возењето во зима, а 45% би сакале да имаат лекција за правилно возење при неповолни временски услови. Во текот на денот, обилните врнежи од снег или дожд може да го отежнат видот или видувањето од други возила на патот, а помалку од половина (49%) од европските возачи се чувствуваат целосно сигурни во тоа како да ги приспособат своите фарови на условите на патот; секојдневно, соборено, долго и особено магливо. Покрај непотребното користење на светлата за магла во град, проблем е и заслепувањето на учесници во сообраќајот кои доажаат од спротивна насока поради возачите кои повремено забораваат да ги изгаснат долгите светла.

Прилагодувањето на висината на фаровите е исто така проблематично бидејќи само 59% од возачите се чувствуваат удобно кога се ракуваат со него. Возењето во тешки услови всушност започнува пред да влезете во автомобилот. Повеќето европски возачи не ги преземаат соодветните мерки на претпазливост, особено во неизвесни временски услови. Како доказ за ова, повеќе од половина од испитаниците (52%) не чекаат шофершајбната целосно да се одмрзне пред да се вклучат во сообраќај, што потенцијално ќе ги доведе во опасност себеси и другите. Во зима, ветробранското стакло може брзо да се извалка и да го замати погледот на патот.

Дури и кога шофершајбната е целосно исчистена, три четвртини од европските возачи не се сосема сигурни како да престанат да се лизгаат по замрзнатите патишта, а повеќе од половина (63%) не се сосема сигурни кои гуми да ги користат кога паѓа снег или колку е растојанието за сопирање. е во влажно време.

Во снежно или дождливо време, растојанието за сопирање се зголемува, па брзината треба да се прилагоди. И покрај ова, две третини од европските возачи не ги проверуваат сопирачките пред зимата, додека над една третина (37%) не возат побавно во зима. Ова, во комбинација со недостатокот на свест за тоа како да се прилагоди растојанието за сопирање во услови на мраз е причина за загриженост.

Имено, 30% од европските возачи сметаат дека растојанието за сопирање е до три пати подолго, додека само препорачаното растојание на снег треба да биде десет пати подолго. Возачите кои мислат дека немаат причина да се грижат оваа зима, но и оние кои се секогаш претпазливи, можат да ги стават на тест своите зимски навики за возење преку интерактивниот квиз на Nissan за да дознаат колку се навистина безбедни зимските возачи, како и да ги откријат Топ 5 Златни правила за возење во претстојната зимска сезона.

Од 10 септември 2021 година до 20 септември 2021 година, OnePoll анкетирал 6.000 возачи на автомобили кои возат неделно или почесто од Обединетото Кралство, Франција, Германија, Шпанија и Италија. Анкетата била спроведена на интернет, додека испитаниците се целени користејќи избрани прашања и точни податоци од профилот, за да се обезбеди точна и репрезентативна демографска група.