Индукциско полнење: Еве како електричен Fiat 500 извозува многу километри без да ја троши батеријата
Ова е одлично бидејќи значи дека на автопатиштата со технологија за индукциско полнење, опсегот на електричните возила може да биде бесконечен
Работата на Stellantis за иднината на возењето продолжува на „Arena del Futuro“, експериментален пат каде што се тестира индуктивното полнење. Производителот на автомобили објави дека успеал да постигне нивоа на ефикасност слични на оние на станиците за брзо полнење.
Stellantis успеал со електричниот Fiat 500 да се движи со иста брзина како на автопатот без да ја користи енергијата складирана во неговите батерии. Тестовите за јачина на магнетното поле дополнително докажале дека тоа може да го направи без никакво влијание врз возачот.
Ова е одлично бидејќи значи дека на автопатиштата со технологија за индукциско полнење, опсегот на електричните возила може да биде бесконечен. Stellantis на оваа технологија работи со неколку партнери.
Тест-фабриката, која се наоѓа во Киари, Италија, користи систем на намотки сместени под асфалтот кој ја пренесува енергијата директно до автомобилите, автобусите и камионите кога е опремени со специјален приемник. Оваа енергија оди директно од патот до електричните мотори, овозможувајќи им да возат без да ја трошат батеријата.
„Arena del Futuro“ користи еднонасочна струја (DC) за да ги намали загубите на енергија за време на процесот на дистрибуција на енергија.
Исто така, им овозможува на градителите на патишта да користат потенки кабли кои се направени од алуминиум наместо бакар, што е поевтино и полесно се набавува. Производителот исто така ветува дека нема изложени кабли, што овозможува луѓето безбедно да одат по патишта опремени со оваа технологија и покрај електричното поле.
„Нашиот долгорочен стратешки план, Dare Forward 2030, се темели на премисата да ја донесе“ најсовремената слобода на мобилноста на сите, а овој проект е самата суштина на тоа каде одиме како компанија “, вели Ен-Лиз Ричард, шеф на глобалната деловна единица за е-мобилност во Stellantis.
„Овие заеднички проекти се возбудливи чекори додека работиме за да постигнеме подолг век на батеријата, помала вознемиреност од опсегот, поголема енергетска ефикасност, помала големина на батеријата, извонредни перформанси и помала тежина и цена на трошоци“.