Повеќе од 60.000 лондончани чекаат простор за хангар за велосипеди, а се проценува дека во Лондон истовремено се крадат околу 400 велосипеди.

Големите градови повеќе не се места каде што е мудро да се поседува автомобил, а се покажало дека во некои од најголемите како Лондон повеќе не е евтино да се поседува ниту велосипед поради масовноста на патиштата. Барем кога станува збор за плаќање на паркинг место.

Во Лондон веќе има населби каде паркирањето на велосипедите чини повеќе од паркирањето на автомобили! Имено, седумнаесет општини наплаќаат повеќе место во хангар за велосипеди на улица отколку за паркирање автомобили.

Така, општината Ислингтон наплаќа 107,25 фунти годишно за безбеден простор во хангар, со дополнителни 27,75 фунти депозит. Паркирањето на стандарден автомобил во истата населба ќе ве чини 25 фунти годишно. Тоа значи дека едно четиричлено семејство би го чинело 429 фунти годишно за паркирање на четири велосипеди, што е за 399 фунти повеќе од поседување автомобил.

Населбите Њухам, Ричмонд, Баркинг и Дагенхам им дозволуваат на своите жители бесплатно да паркираат електрични автомобили и автомобили со ниски емисии, но наплаќаат 72 фунти годишно за место за велосипед во хангар. Хаунслоу исто така дозволува бесплатен паркинг за автомобили, но наплаќа 36 фунти за простор во хангарот за велосипеди.

Еколошки понапредните општини како Камден, Хакни и Волтам Форест гарантираат дека паркирањето велосипеди чини помалку од паркирањето автомобили. Камден, на пример, наплаќа 135,23 фунти за автомобил, но само 36 фунти за велосипед.

Секој велосипедски хангар зафаќа помалку простор од автомобил, но може да собере шест велосипеди. Повеќе од 60.000 жители на Лондон чекаат простор во хангар за велосипеди, а се проценува дека во главниот град истовремено се случуваат околу 400 кражби на велосипеди.

Ова ги принудува жителите на Лондон да ги чуваат своите велосипеди дома, во плакари, или едноставно да висат на ѕидови, како што беше истакнато во кампањата на социјалните мрежи #ThisIsAwkward.

Оливер Лорд, британскиот лидер на кампањата за чисти градови, вели дека трошоците за складирање на велосипеди во некои општини се „смешни“.

„Паркирањето велосипеди никогаш не треба да чини повеќе од паркингот“.

Приходите од паркирањето автомобили, особено возилата што загадуваат, треба да се користат за финансирање на поволно и безбедно паркирање за велосипеди“.

„Велосипедските хангари се исклучително практичен начин да им се помогне на луѓето да станат помалку зависни од своите автомобили, што е од суштинско значење за борбата против токсичниот воздух во Лондон“, додава Лорд.