И новиот VW Golf ќе вози на природен гас
Верзијата TGI може да помине околу 400 километри со едно полнење
Пред две години, Volkswagen работеше на мотор кој како погонско гориво користи природен гас – 1.5 TGIF со директно вбризгување и турбокомпресор со променлива геометрија. Овој мотор веќе се вградува во Škoda Octavia, Seat Leon и Audi A3, а сега слична модификација се појави и во осмата генерација на Volkswagen Golf.
Технички, новиот VW Golf TGI практично и не се разликува од неговите „браќа“.
Golf TGI е опремен со моќен 1.5-литарски 4-цилиндерски мотор со 96 kW / 130 КС и три резервоари за гориво за природен гас (вкупен капацитет од 115 литри или 17,3 килограми гас). Резервоарите се интегрирани во подвозјето и дозволуваат опсег од околу 400 километри (WLTP) во режим на чист природен гас (CNG). Секако има и резервоар за бензин но со намален капацитет (9 литри) кој служи само како резерва, но обезбедува дополнителен опсег.
Потрошувачка во kg/100 km (NEDC):
во град / на отворено / комбинирано: 4,4 / 3,1-2,9 / 3,6-3,5
Емисии на CO2:
98-95 g/km (енергетска класа А+)
За моделот се нуди само 7-брзински роботизиран менувач. Верзија на природен гас ќе добие и караванот Golf Variant.
Нарачките за хечбекот веќе се прифаќаат во Германија, со почетна цена од 30.935 евра. Тоа е 230 евра повеќе од сличниот Audi A3 Sportback g-tron. Караванот ќе биде поскап и неговата цена ќе биде дополнително објавена.