Големо истражување: Поради високите цени на горивото, паѓа и задоволството на сопствениците на нови автомобили
Падот на задоволството на клиентите се случува за прв пат по 2014 година, а само петти пат во историјата
Истражувањето спроведено од познатиот J.D. Power (J.D. Power 2022 U.S. APEAL Study) покажува дека високите цени на горивото влијаат и на задоволството на купувачите на нови автомобили. Поради поскапувањето на горивата, сопствениците се помалку задоволни од купеното во споредба со 2021 година. Падот на задоволството на клиентите се случува за прв пат по 2014 година, а само петти пат во 27-годишната историја на ова истражување.
Истражувањето ја проверува емоционалната возбуда на возачот со тоа што поседува нов автомобил. J.D. Power ги прашува сопствениците за 37 карактеристики, од, на пример, чувството на удобност при седење во седиштата до чувството што се јавува при притискање на педалата за гас…
Овогодинешното истражување е спроведено кога цените на горивата почнаа нагло да растат. Бидејќи потрошувачката на гориво е исто така значаен фактор во истражувањето, целокупното просечно задоволство на сопствениците паднало за 1 поен на скалата од 0 до 1000.
Многу позадоволни се сопствениците на луксузни автомобили за кои потрошувачката не е таков фактор. Лани разликата меѓу „нормалните“ и луксузните автомобили била 19 бода, а годинава е дури 31 бод. Исто така, помалку се погодени електричните и хибридните автомобили со батерии.
Вкупното задоволство од автомобилите со мотор со внатрешно согорување е 846 (на скала до 1000), за електрични автомобили 838, за plug-in хибриди 835, а за хибридните автомобили 832 поени.
Други важни моменти од студијата APEAL од 2022 година вклучуваат:
- Сопствениците на возила од премиум бренд се позадоволни од сопствениците на возила од масовните марки. Во 2021 година, разликата меѓу нив била 19 поени. Во 2022 година, јазот е зголемен на 31 поен, благодарение на зголемувањето од 8 поени за луксузните модели и падот од 4 поени за масовните модели.
- Porsche повторно е лидер во рангирањето за премиум брендовите (и во индустријата), благодарение на подобрувањето од 6 поени во однос на 2021 година.
- Dodge, сега веќе перформанс брендот на Stellantis, е највисоко рангиран меѓу спортистите од масовниот пазар и тоа трета година по ред.
- За прв пат во историјата на студијата, повратните информации од сопствениците на Tesla придонесуваат за пресметката на индустријата, при што брендот постигнал оценка од 887. Сепак, производителот на електрични возила со седиште во Остин, Тексас не е подобен за рангирање или награди бидејќи Tesla Motors на J.D Power не му дозволува пристап до информациите за сопственикот во државите каде што таа дозвола е потребна со закон.
Според студијата J.D. Power 2022 U.S. APEAL Study за 2022 година, следните премиум брендови најмногу ги воодушевуваат нивните сопственици:
- Porsche (888)
- Genesis (886)
- Cadillac (885)
- Mercedes-Benz (876)
- BMW (875)
Во категоријата масовни пазарни модели, ова се највисоко рангираните брендови:
- Dodge (882)
- Ram (863)
- GMC (856)
- Chevrolet (851)
- Kia (849)