Брзиномерот не смее да покажува помала вредност

Веројатно повеќето од Вас знаат дека брзиномерите во автомобилите не се најточните уреди во светот. Доволно е, доколку возите со вклучена навигација на пример, да ја споредите моменталната брзина на двата уреда за да ја увидите разликата. За тоа има повеќе причини, а една од најважните е што брзината на возилото најмногу се мери со брзината на вртење на тркалата. Гумите често се со различна големина, ги менувате, се трошат и дијаметарот не им е секогаш ист.

Затоа, производителите програмираат маргина на грешка, но таа секогаш мора да биде таква што брзинометарот покажува поголема вредност од вистинската. На пример, возите 70 km/h, а брзинометарот покажува 75 km/h. Никогаш нема да покаже 68 или 65 km/h. Така, производителите на автомобили се штитат од потенцијални тужби по сообраќајни несреќи, но постои и регулатива која ја регулира оваа тема. Економската комисија на Обединетите нации за Европа (UNECE) пропишала дека брзиномерите при тестовите на автомобили покажуваат максимално 10% + 4 km/h поголема брзина од вистинската. Ова конкретно значи дека на тестовите можат да покажат максимални 92 km/h, а автомобилот вози со 80 km/h. Не е дозволено нешто над 92 km/h.

По сертифицирање на возилото, во реални услови на патот се применува ново правило – 10% + 6 km/h за автомобили, автобуси, камиони и други комерцијални возила и 10% + 8 km/h за мотоцикли и возила на три тркала кои се побрзи. од 50 km/h.

Според една студија се занимавала со грешките на брзинометрите во автомобилите, на пример уредите на Dacia Duster dCi, Mazda MX-5 2.0, BMW 330i M Sport, Škoda Kodiaq 2.0 TDI и Seat Aroni 1.0 TSI покажале вредност од 83 km/h при вистинска вредност од 80 km/h.