Многу од функциите кои се планира да се наплаќаат се напредни функции за помош на возачот, како што се BlueCruise и ActiveGlide

Автомобилите се понапредни од кога било благодарение на модерната технологија. Имајќи го тоа на ум, извршниот директор на Ford, Џим Фарли, на конференцијата Alliance Bernstein Strategic Decisions 2022 го претстави планот за иднината на марката. Тој план вклучува скапи напредни системи за помош на возачот на кои Ford планира да заработи 20 милијарди долари до 2030 година.

Според FordAuthority, коментарите на извршниот директор покажуваат дека Ford не планира да седи со скрстени раце и да им дозволи на другите производители на автомобили да иновираат во просторот. Ford сака да иновира преку својата софтверска можност за пренос на податоци наречена Ford Pro и Ford Pro Commercial.

Многу од функциите на кои Ford планира да заработува се напредни функции за помош на возачот, како што се BlueCruise и ActiveGlide кои му овозможуваат на возачот да биде помалку физички активен зад воланот. Џим Фарли сака да вклучи и автономни функции кои сè уште не се објавени.

„Мислам дека ова е најголемиот, највозбудлив вид на приход во нашата индустрија од Model T… Навистина верувам во тоа… Ги користевме нашите телефони за остварување повици, а потоа се вградија системи, збир на сензори и софтвер кои овозможија овие уреди да не се користат само за повици“, вели Фарли.

И не, сето тоа нема да чини 5.000 долари. Тоа ќе бидат десетици илјади долари. И така ќе го промениме возењето, исто како што Apple и сите компании за паметни телефони ја сменија телефонијата“.

„И верувам дека кога тоа ќе се случи, кога можете да испорачате многу софтвер на автомобилот и кога имате одлични сензори, тоа навистина ќе го промени искуството во возењето“.

Иако е одлично да се има способност да се додаде функција по првичното купување, планот на крајот може да предизвика повисоки трошоци за потрошувачот. На пример, имаше примери на Tesla да ги отстрани карактеристиките на автомобил кој е продаден како користен, бидејќи новиот сопственик не платил за нив.