Во зависност од бојата, автомобилот може да биде до 27 отсто помалку вреден од просекот, но до 13 отсто повреден од просекот

Ако купувате нов автомобил, еден од најважните избори е бојата. За жал купувачите во Европа веќе десетина години немаат премногу фантазија. Околу 75 отсто од новите продадени автомобили минатата година биле нијанси на сива, сребрена, црна и бела боја, а сите други бои држат само околу 25 отсто од пазарот. Меѓу нив најпопуларни се нијанси на сина и црвена. Светот на автомобилите во моментов не е многу шарен.

Причината за големата популарност на неутралните бои е што речиси сите деловни клиенти избираат само такви бои, додека приватните клиенти си играат на сигурно. Имено, истражувањето спроведено од германскиот магазин за огласи mobile.de покажало дека бојата на автомобилот може да игра голема улога во вредноста на користениот автомобил при неговата продажба.

Во зависност од бојата, автомобилот може да биде и до 27 отсто помалку вреден од просекот, но и до 13 отсто повреден од просекот. Најсигурен избор се токму боите кои најчесто се избираат за нови автомобили, сива, црна и бела. Среброто повеќе не е популарно и е меѓу најголемите губитници. Повеселите бои, речиси по правило, се во загуба. Исклучок е жолтата боја, која е ретка, но моментално е особено популарна кај спортските автомобили кои се зголемуваат по вредност и портокаловата боја која е во тренд.

Подолу е листата која покажува колку автомобил со одредена боја губи или добива во цена во споредба со просечната цена на сите автомобили.

  • Виолетова (-27,2 %)
  • Сребро (-25,0 %)
  • Златна (-23,1 %)
  • Други бои (-22,2  %)
  • Црвено (-11,5 %)
  • Сина (-9,8 %)
  • Зелено (-1,3 %)
  • Портокал (+5,4 %)
  • Бела (+5,9 %)
  • Црна (+ 9,5 %)
  • Сива )+9,7 %)
  • Жолта (+13,3 %)