Plug-in хибридите се почисти од автомобилите со мотори со внатрешно согорување бидејќи користат електрична енергија секогаш кога е можно

Постои еден дел од новите регулативи за емисии на Euro7, идентификувани како Euro7G, а се однесуваат на plug-in хибридите. Всушност, законот сака да ги огради возилата за да користат само електрична енергија во одредени градски центри кои се класифицирани како зони со нулта емисија.

Од перспектива на возачот, ова би значело дека моторот на возилото треба да се исклучи кога ќе се влезе во зона на нулта емисија.

Имено, на хартија, plug-in хибридите се почисти од обичните автомобили со мотори со внатрешно согорување бидејќи користат електрична енергија секогаш кога е можно, на пример на кратки патувања или во градски сообраќај. Ова идеално значи дека моторот се користи поретко.

Законодавството на Euro7 има за цел да одговори на загриженоста околу таа теорија.

Загриженоста е првенствено поради тоа дека многу поединци кои поседуваат plug-in хибриди го прават тоа за даночни олеснувања или други стимулации и речиси никогаш не ја користат можноста за возење на струја, туку само моторот со внатрешно согорување.

„Geofencing“ би принудило употреба на електрична енергија во центрите на градовите каде владите сакаат да ги намалат емисиите во интерес на јавното здравје. Се предлага дека ако автомобилот нема доволно моќ да влезе или да одржува целосно електричен режим, возилото ќе има пет километри да излезе од зоната пред автомобилот да биде принуден да застане. Нејасно е што се случува потоа.

Според Autocar, Toyota смета дека ова ќе влијае на сите plug-in хибриди произведени по 1 јули 2025 година, кога во сила ќе влезе Euro7. Други веруваат дека ќе мора да се придржуваат само оние кои се решиле своите возила да ги усогласат со Euro 7G. 

Непотребно е да се каже дека производителите на автомобили генерално се незадоволни од Euro7G и Euro7 регулативите воопшто.